شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۷:۱۲:۴۰
کد خبر: ۳۶۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۵۴
فرمانده سپاه اصفهان در یادواره شهدای صنوف خدمات خودرو:
فرمانده سپاه اصفهان در یادواره کشوری 1100 شهید خدمات خودرویی گفت: بعضی از افراد همین صنف خدمات خودرویی آمدند و قوی‌ترین تانک‌های دشمن را رهبری کردند و توانستند رسته زرهی را بنیان بگذارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس از استان اصفهان، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان در یادواره 1100 شهید صنوف خدمات خودرویی که عصر پنجشنبه، 30 مردادماه، در خیمه حسینی گلزار شهدای شهر اصفهان برگزار می‌شد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توانست حادثه عاشورا را در مقابل دیدگان مردم دنیا در عصر حاضر ارائه کند، گفت: امروز در دنیا ملت‌هایی که به نبرد عاشورایی ملت ایران در دفاع مقدس تمسک می‌جویند سعادت و عزت و پیروزی را در مقابل چشمان خود مجسم می‌کنند.

سردار غلامعلی سلیمانی با بیان اینکه مقاومت غزه در برابر رژیم کودک‌کش صهیونیستی در سایه مکتب عاشورا و تبعیت از اصول مکتب دفاعی دوران دفاع مقدس اتفاق افتاده است اظهار داشت: بزرگترین دستاورد دفاع مقدس مکتب دفاعی انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید بر اینکه امنیت ملی ما بر بستر خون شهیدان به دست آمده است این امر را در دنیا استثنایی عنوان کرد.

فرمانده سپاه اصفهان با اشاره به اینکه بنیانگذاری رسته زرهی در دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان اصفهانی انجام شد گفت: بعضی از افراد همین صنف خدمات خودرویی آمدند و قوی‌ترین تانک‌های دشمن را رهبری کردند و توانستند رسته زرهی را بنیان بگذارند.

سردار سلیمانی در پایان از مسئولان اتاق اصناف ایران، مسئولان استان اصناف اصفهان، مسئولان سازمان بسیج اصناف استان اصفهان و دیگر دست‌اندرکاران یادواره تشکر کرد.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: