دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۴۰:۴۰
کد خبر: ۳۶۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۷
بازدید مسئول سازمان بسیج طلاب فارس از کتابخانه حوزه علمیه صدیقه کبری+تصاویر
حجه السلام و المسلمین سیدقاسم کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب فارس از کتابخانه تازه افتتاح شده حوزه علمیه صدیقه الکبری(س) بازدید نمود.

حجه السلام و المسلمین سیدقاسم کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب فارس از کتابخانه تازه افتتاح شده حوزه علمیه صدیقه الکبری(س) بازدید نمود.

ایشان طی سخنانی گسترش کتاب و کتابخوانی را امر بسیار ارزشمند و واجبی خطاب کرد؛وی طی سخنانی گفت: ایجاد و افتتاح کتابخانه ها ارزشمند است و فضای مطالعه و افزایش اطلاعات عمومی و تخصصی را افزایش می دهد.

وی بیان داشت: ایجاد کتابخانه ایی مجهز و دارای جدیدترین کتاب ها برای حوزه های علمیه امری بسیار واجب است،سلاح طلاب و روحانیون افزایش هرچه بیشتر اطلاعات عمومی و تخصصی است و باید در این عرصه فعالیت بسیار جدی داشته باشند و با کتاب و کتابخوانی به هرچه بیشتر کردن اطلاعات خود بیافزایند.

به گزارش گروه خبری بسیج طلاب فارس؛به همت سازمان بسیج طلاب فارس در این کتابخانه کافی نت مجهزی نیز به بهره برداری رسید و طلاب و روحانیون علاوه بر استفاده از کتاب های به روز با ویرایش جدید می توانند از اینترنت برای افزایش هرچه بیشتر سطح آگاهی و اطلاعات خود استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب فارس گفت: ورود طلاب و روحانیون به عرصه فضای مجازی این روزها امری عادی نیست و نباید سرسری گرفته شود،اهمیت فعالیت طلاب و روحانیون در فضای مجازی امری است که بر کسی پوشیده نیست و باید طلاب و روحانیون اطلاعات و داشته های خود را در فضای مجازی بازنشر دهند تا دیگران نیز از این اطلاعات بهره مند شوند.


انتهای پیام/224224

منبع:سازمان بسیج طلاب فارس

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
محمدعرب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:43 - 1393/06/21
0
0
برادر طلبه،خواهر طلبه کتاب بخونید
همش که نباید درسی باشه....غیر درسی بخونید....آقا فرمان به کتاب خوانی داده،کتاب بخونید
نام:
ایمیل:
* نظر: