جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۰۳:۰۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۶
آموزش و ترویج بهره برداران در اولویت جهادکشاورزی فارس قرار دارد که برای تحقق این مهم از فارغ التحصیلان کشاورزی استفاده خواهد شد.
به گزارش بسیج مهندسین استان فارس  به نقل از  واحد مرکزی خبر 63طرح کشاورزی با 330میلیارد ریال اعتبار در فارس آماده بهره برداری شد .
رییس سازمان جهادکشاورزی فارس گفت : به مناسبت بزرگداشت هفته دولت 63طرح در زمینه آبیاری تحت فشار، مرغداری ،صنایع تبدیلی و دامداری با صرف 330میلیارد ریال اعتبار در این استان آماده بهره برداری شده است .
محمدمهدی قاسمی در جمع خبرنگاران افزود:از محل صندوق توسعه ملی 29طرح با دو هزار و 690میلیارد ریال اعتبار در این استان نیز به منابع بانکی معرفی شده اند.
قاسمی بیان داشت : امسال جهت توسعه مکانیزاسیون کشاورزی 520میلیارد ریال آماده پرداخت تسهیلات به کشاورزان در اجرای آبیاری تحت فشار شده است .
وی گفت :امسال خط اعتباری ویژه ایی جهت توسعه کشاورزی فارس به میزان یک هزار و 600 هزار میلیارد ریال باز شده که کشاورزان می توانند برای اجرای کشاورزی نوین از خدمات آن استفاده کنند.
وی اظهار کرد:صندوق توسعه کشاورزی فارس با 270میلیارد ریال اعتبار در خدمت کشاورزان است که امسال بنا داریم صندوق شهرستان ها نیز فعال کنیم .
وی گفت :آموزش و ترویج بهره برداران در اولویت جهادکشاورزی فارس قرار دارد که برای تحقق این مهم از فارغ التحصیلان کشاورزی استفاده خواهد شد.
قاسمی خاطرنشان کرد:یکی از اولویت های جهاد کشاورزی بردن علم در مزارع است که در این مهم بهره گیری از توان نیروهای متخصص در اولویت قرار دارد.
وی گفت: 33مجتمع دامی ،13مجتمع گلخانه ای و سه مجتمع شیلاتی با بهره مندی از تسهیلات بانکی ایجاد شده که هنوز به بهره برداری نرسیده است .
نام:
ایمیل:
* نظر: