کد خبر: ۳۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴
با رای قاطع تمام اعضا؛
جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری با حضور فعال اعضا در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، جلسه شورای عالی قشر بسیج کارگری با حضور فعال اعضا در اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی فارس برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مسئول سازمان بسیج کارگری استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از آقای دکتر عباسی مسئول سابق شورای عالی قشر بسیج کارگری و خدمات ارزنده ایشان با تبیین وظایف و نقش بسیج کارگری در استان و عرصه کار و تولید پرداختند و سپس با روشن نمودن اساسنامه شورای عالی قشر طبق آیین نامه به رای گیری جهت تعیین مسئول شورای این قشر پرداخته شد که در پایان رای گیری جناب آقای مهندس مختاری مدیر کل محترم اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با رای قاطع به عنوان رئیس جدید شورای عالی قشر بسیج کارگری استان فارس انتخاب گردیدند.

سپس جلسه با محوریت راهکارهای اقتصاد مقاومتی در عرصه صنعت و کار و تولید ادامه یافت که ابتدا آقای مختاری رئیس شورای عالی قشر بسیج کارگری در جهت فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کردند که می بایست اقتصاد را درون زا کنیم و در جهت افزایش ثروت ملی گام برداشت و همه باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصاد و کارگاه ها را برطرف کنیم.

وی همچنان تاکید کرد که امروز اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دیگر تشکلات کارگری در کنار بسیج جمع قوی را تشکیل داده اند تا انشاالله بتوانند در کنار هم این مشکلات را بر طرف کنند.

در آخر هر کدام از اعضای جلسه به بیان دیدگاه های خود اظهار نظر نمودند.



نام:
ایمیل:
* نظر: