کد خبر: ۳۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
با حضور فعال اعضاء؛
جلسه تبیین اقتصاد مقاومتی با رویکرد عملیاتی کردن و راهکار های اجرایی شدن در حوزه ی کار و تولید و اشتغال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، جلسه تبیین اقتصاد مقاومتی با رویکرد عملیاتی کردن و راهکار های اجرایی شدن در حوزه ی کار و تولید و اشتغال با حضور مدیر کل اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس ، مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس و سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس و دیگر مسئولین تشکلات کارگری در محل دفتر مدیر کل محترم اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس برگزار شد.

در این جلسه تصمیماتی مبنی بر ورود عملیاتی اعضا در مباحث اقتصاد مقاومتی گرفته شد.

در همین راستا مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان فارس آماده است تا با کلیه امکانات واعتبارات خود ، در جهت کاربردی نمودن فرمایشات مقام معظم رهبری برای ایجاد اشتغال و تولیدات داخلی گام بردارد.

وی همراهی کلیه تشکلات و عوامل موثر در عرصه کار و تولید را با بسیج جهت حل معضلات و مشکلات بیکاری در استان خواستار شد.

سپس جناب سرگرد اسماعیلی مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس ورود به بحث اقتصاد مقاومتی را شامل دو حوزه تبیینی و تجویزی دانست که خوشبختانه در هر دو حوزه تشکلات کارگری و کارفرمایی و در راس آن اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی دارای ظرفیت های بسیار خوبی می باشد که با تعامل و همدلی بیشتر این کار نیز عملی و شدنی است.

در همین راستا جناب آقای عسکری مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر ضمن آمادگی این سازمان برای عملیاتی کردن پیشنهادات ، به ارائه ی گزارشی از روند پیشرفت برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان پرداختند . در پایان مقرر گردید کارگروهی تشکیل و نسبت به روند اجرایی نمودن برنامه ها و پیشنهادات ارائه شده اقدام گردد.


انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: