کد خبر: ۳۷۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۸
مدیرکل ورزش و جوانان فارس:
در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: برای موفقیت تیم فوتبال فجر شیهد سپاسی باید از تمام ظرفیت های استان استفاده کرد تا این تیم بتواند با قدرت در مسابقات فوتبال دسته اول شرکت نماید.
سیدغلامرضا کمانه روز دوشنبه در دیدار با مدیرعامل،دست اندرکاران و کادر فنی باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز گفت: این باشگاه از نظر زیر ساخت و فرهنگی در کشور بی نظیر است از این رو همه باید کمک کنند تا فجر به لیگ برتر باز گردد .
وی افزود : اداره کل ورزش و جوانان فارس قصد دخالت در امور این باشگاه حرفه ای را ندارد چرا که ساختار باشگاه دارای هیات مدیره ، مدیره عامل و کادرفنی است که بسیار مجرب هستند اما از فکری به انها کمک خواهیم کرد .
کمانه، تیم فجر را به نهالی تشبیه کرد که در حال رشد کردن است و افزود: این نهال نیز به ابیاری و حمایت نیاز دارد و برای به ثمر رسیدن آن نقش تماشاگران به عنوان یار دوازدهم بسیار مهم و تاثیر گذار است و آنها نیز باید با حوصله تنها به تشویق تیم محبوشان بپردازند و از حاشیه ها که برای تیمشان بسیار مضر است،پرهیز کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: رسانه ها به عنوان یک بازوی قوی باید به این تیم کمک کنند و اگر مشکلات فنی در تیم وجود دارد را به گوش مربیان در کنار زمین برساند نه اینکه بخواهند آن را در مطبوعات عنوان کنند.
وی خطاب به کادر فنی باشگاه فجر بیان داشت : مسایل روحی روانی در ورزش به عنوان یک اصل شناخته شده و شما باید با بازیکنان روابط عاطفی بر قرار کنید ضمن اینکه داشتن یک مشاور در امور روحی و روانی نیاز یک تیم ورزشی است که در همه جای دنیا مرسوم است.
مدیر عامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز هم گفت: فوتبال کشورمان نتیجه گرا شده و دیگر از سازندگی خبری ئیست و به تیم ها ی پایه اهمیت داده نمی شود چرا که مربیا ن و مدیران برای اینکه ثبات داشته باشند تنها به دنبال گرفتن نتیجه هستند که همین امر سبب شده فوتبال کشورمان پیشرفت خوبی نداشته باشد و دیگر از ستاره ها خبری نیست .
ظهراب قنبری افزود : تیم فجر خدمات زیاد ی به دولت می دهد اما از کمک های دولتی کمتر بهره مند می شود و ما نیز انتظار داریم حمایت دو طرفه باشد.
وی افزود: فوتبال دسته اول کشور چون کمتر از سوی صدا و سیما پوشش داده می شود مسایل داوری کمتر به چالش کشیده می شود و باید مواظب باشیم که حقی ضایع نگردد و انتظار داریم مدیر کل ورزش و جوانان در این امر ما را کمک کنند.
سر مربی تیم فجر هم با ارایه گزارشی از نحوه بستن تیمش برای حضور در مسابقات سخت به میان اورد و گفت: بازیکنان مورد نظر به ویژه در خط دفاع و هافبک در اختیار گرفته ایم اما در خط حمله باید ان را تقویت کنیم.
علی کلانتری افزود: چند بازیکن امید باشگاه را به خدمت گرفته ایم ضمن اینکه در نظر داریم از بازیکنان تیم های پایه نیز استفاده نماییم .
وی افزود: تیم فجرتنها متعلق به این کادر فنی نیست و هرکس دلسوز فوتبال فارس است باید کمک کند تا هواداران را خوشحال کنیم.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: