گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۳۷۴۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
به همت بسیج دانش اموزی ممسنی
برادرعرب مسئول فضای مجازی ممسنی: آموزش مدیران وفعالان فرهنگی دربسیج به لحاظ ماهیت ورویکرد فرهنگی بسیج ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.که دراین راستا بسیج دانش آموزی ممسنی اقدام به برنامه ریزی و اجرای کارگاه آموزش مجازی برای فعالین این عرصه درمدارس پرداخته است.
 به گزارش خبرنگار بسیج دانش آموزی ممسنی دیروزصبح کلاس و کارگاه آموزشی فضای مجازی و اصول خبرنگاری برای فرمانده واحدهای مدارس و خبرنگاران پایگاه های تابعه ی خواهر و برادر به صورت مجزا با حضور برادرعرب مسئول فضای مجازی شهرستان و آقای حسینی مسئول دفتر بسیج دانش آموزی در ناحیه سپاه ممسنی برگزار گردید.

برادر عرب قبل از این جلسه در گفتگو با خبرنگار بسیج دانش آموزی درخصوص این کارگاه آموزشی بیان داشتند که:

  یکی از ضروری ترین ومهمترین نیازهای مدیران وفعالین عرصه های فرهنگی،آموزش وبروز رسانی دانش وتوان فکری ومهارت رفتاری دست اندرکاران این عرصه می باشد. دراین میان آموزش مدیران وفعالان فرهنگی دربسیج به لحاظ ماهیت ورویکرد فرهنگی بسیج ازاهمیت ویژه ای برخوردار است.که دراین راستا بسیج دانش آموزی ممسنی اقدام به برنامه ریزی و اجرای کارگاه آموزش مجازی برای فعالین مجازی دربسیج مدارس پرداخته است.

ایشان هدف از برگزاری این دوره را بالابردن تخصص و سطح آگاهی مسئولین بسیج دانش اموزی در مدارس دانستند.

آقای حسینی در آغاز این کارگاه به دانش آموزان این نکته را یادآوری کردند که:امروزه یکی از خاکریزها وعرصه های بسیارمهم بحث فضای مجازی است و همانطوری که برای جنگ نظامی نیروها قبل از عملیات،اموزش و فنون لازم را میبینند امروز هم رزمندگان عرصه جنگ نرم باید قبل از ورود به این عرصه آموزش های لازم را طی کنندتا بتوانند به سمت تسخیر و تاثیرگزاری در فضای مجازی با قدرت تمام پیش روند.

و درادامه قابل ذکر است که در این کارگاه آموزشی دانش آموزان با فضای مجازی و سایت های بسیج دانش آموزی استان و شیوه های درست خبرنویسی آشنا شدند که در آخر تمامی دانش آموزان به صورت عملی کارخبرنویسی را در فرم های از قبل طراحی شده توسط بسیج دانتش آموزی انجام دادند تا مشخص شود که این کلاس تا چه اندازه مفید فایده بوده است.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
یه نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
17:37 - 1394/07/18
0
0
دانتش اموزی نه دانش اموزی
نام:
ایمیل:
* نظر: