دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۸:۵۵
کد خبر: ۳۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور
جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در هیأت رزمندگان اصناف مشهد بر تحریم کالاهای اسرائیلی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج اصناف استان فارس از خراسان رضوی، مراسم دعای ندبه به همراه سخنرانی، صبح جمعه، 21 شهریورماه، در هیأت رزمندگان اصناف مشهد برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور که سخنران این مراسم معنوی بود در جمع اصناف و بازاریان مشهد مقدس، ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید اصناف و بازار و همچنین تشکر از دست‌اندرکاران یادواره کشوری یکصد شهید صنف آرایشگر که حدود سه ماه پیش در راستای کنگره در شهر مشهد برگزار شد، بر برپایی نماز اول وقت در بازارهای کشور تأکید کرد.

غلامرضا حسن‌پور در بخش دیگری از سخنانش با طرح این پرسش که چرا ما باید به خرید کالاهای اسرائیلی کمک کنیم، به عنوان نمونه از یک نوشیدنی با نشان معروف نام برد که کارخانه آن نیز در مشهد است.

وی ضمن پرسش از مسئولان این کارخانه که چرا سالانه صدها میلیون دلار حق امتیاز به آمریکا پرداخت می‌کنند، تأکید کرد: این کارخانه باید از تحت لیسانس خارج شود.

جانشین سازمان بسیج اصناف کشور در ادامه از اصناف و بازاریان خواست که در جلسات حلقه‌های صالحین و حلقه‌های عمومی، موضوع تحریم کالاهای اسرائیلی را مطرح کنند و از مسئولان مرتبط با این امر بخواهند که در این زمینه اقدام عملی صورت دهند.

حسن‌پور در پایان به اصناف و بازاریان توصیه کرد: شما هم این کالاها را نخرید تا پول شما تبدیل به بمب و اسلحه بر سر فلسطینیان نشود.


انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: