کد خبر: ۳۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۲
مسئول سازمان بسیج کارگری:
دوره مقدماتی سرگروه های صالحین به مدت 2 روز در مرکز آموزش امام علی(ع) توسط سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، دوره مقدماتی سرگروه های صالحین به مدت 2 روز در مرکز آموزش امام علی(ع) توسط سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس برگزار شد.

در این دوره جذب و تثبیت حلقه ها، استکبار ستیزی، ولایت فقیه، امر به معروف و نهی از منکر، تبیین آسیب ها و چالش های ماهواره و کارگاه آموزشی بصیرت افزایی به فراگیران آموزش داده شد.

در این دوره سرگرد اسماعیلی مسئول سازمان بسیج کارگری استان فارس گفت: سرگروه های صالحین می توانند در حلقه داری خود هدایت و نظارت به معنای اصلاح امور در دستور کار خود قرار دهند و با جهت گیری توانمندی و رشد به حلقه داری بپردازند، زیرا اگر توانمندی و رشد بوجود آمد آنگاه بصیرت افزایی رخداده است و افراد حلقه ها خود می توانند هم در بسیج و هم در جامعه تاثیر گذار باشند.

وی هم چنین از اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه ی داروی شفا بخش اقتصاد کشور یاد کرد و اینکه این نوع جهت گیری مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ذکر درون زا بودن اقتصاد مقاومتی توسط معظم له حاکی از نگاه خود کفایی به جامعه اسلامی می باشد. زیرا خود باوری و تلاش مضاعف همراه با منابع سرشار طبیعی و منابع انسانی درخشان، این مهم را دستیافتنی می نماید.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: