گزارش
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
یادداشت و گفتگو
تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی ناحیه برگزار می کند
boletبرگزاری دوره تربیت وتعالی سربازان
درایام دهه کرامت برگزار گردید
boletنشست روشنگری وبصیرتی ویژه فرهنگیان
کد خبر: ۳۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷
در آستانه هفته دفاع مقدس:
جلسه هماهنگی کمیته های برگزاری مراسم هفته دفاع با حضور اعضای کمیته ها در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار تنویر، دومین جلسه هماهنگی کمیته های برگزاری  مراسم هفته دفاع با حضور اعضای کمیته ها در محل فرمانداری شهرستان برگزار گردید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آباده و فرمانده حوزه مقاوت بقیه الله به نمایندگی از سپاه ناحیه مقاومت و بسیج در این جلسه حضور داشتند. سرهنگ یاری ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس به حضار جلسه  و ضمن بیان ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای اسلام خصوصا شهدای جنگ تحمیلی به بیان اجمالی برنامه های کمیته بسیج در این هفته پرداخت.
ررژه یگانهای نظامی و بسيجيان گردان امام علي(ع) ، برپايي نمايشگاه تصويري و نشستهای روشنگری با موضوع دجالواره، همايش ميقات صالحين با حضور حلقه هاي صالحين، برگزاري 5 يادواره شهدا در حوزه هاي مقاومت، برگزاري سومين كنگره بزرگ شهداي شهر ايزدخواست، برپايي نمايشگاه مصور با موضوع "مقاومت نماد پيروزي" با محوريت وضعيت سوريه و فلسطين، برگزاري كارگاه آموزشي سبك زندگي ايراني اسلامي، اجراي صبحگاه سراسري در مدارس و برگزاري مراسم شب شعر و خاطره با حضور جانبازان و يادگاران 8 سال دفاع مقدس از جمله برنامه های بیان شده توسط سرهنگ یاری در این جلسه بود.
ریاست اداره بنیاد شهید به عنوان کمیته ایثارگران، سرهنگ نعمت اللهی از پادگان ولی عصر(عج) به عنوان مسول کمیته نظامی و سرپرست اداره ارشاد شهرستان به عنوان کمیته فرهنگی و تبلیغات در این جلسه به ایراد سخن پرداختند.
گفتنی است ناحیه مقاومت شهرستان هفته دفاع مقدس امسال با برگزاری حدود 70 برنامه در سطح پایگاهها و حوزه های مقاومت در این مراسم حضور خواهد داشت.



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر: