چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۸:۱۶:۰۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۳۸۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲
یاد یاران
داوطلبانه به عنوان نیروی بسیجی در سپاه دوم جواد الائمه در عملیات کربلای 5منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی از ناحیه هر دو پا جانباز 70 درصد گردید.

  نام : مهدی

نام خانوادگی : آتشباز

نام پدر:کاظم

      تاریخ تولد :5/9/1345

رشته تحصیلی: مهندسی کامپیوتر سخت افزار

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

زندگی نامه

مهندس مهدی آتشباز متولد 1354 در شیراز می باشد .دوران ابتدایی را در مدرسه ابوسعید و دوران دبیرستان را در دبیرستان توحید گذراند در سال 1364 با رتبه 32 آزمون سراسری در رشته مهندسی مکانیک دانشگاه شیراز پذیرفته شد. پس از مدت کوتاهی داوطلبانه به عنوان نیروی بسیجی به جبهه حق علیه باطل رفت و در طی حضور دلاورانه خود در سپاه دوم جواد الائمه در 21/11/1365 در عملیات کربلای 5منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش دشمن بعثی از ناحیه  هر دو پا جانباز 70 درصد گردید.

پس از گذرندن دوران نقاهت از پا ننشست و پیکار خود را در جبهه علمی ادامه داد با تغییر رشته دانشگاهی به سخت افزار کامپیوتر در سال 1370 از دانشگاه فارغ التحصیل و در سال 1371 با رتبه بالا موفق به پذیرش در دانشگاه شریف در رشته کارشناسی ارشد  شد .

سوابق کاری :استاد دانشگاه آزاد شیراز- ریاست دانشگاه پیام نور خرامه و استاد دانشگاه خرامه – از سال 1380 عضو هیات مدیره و مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری شیراز- از سال 1390 مشاور ارشد IT    شهرداری شیراز و استاد دانشگاه پیام نور شیراز.

خداوند در سال 1370 همراهی مهربان و صدیق را از طبار پاکان همراه روزهای شاد و سختشان کرد و به گفته مولایمان علی که بزرگترین سرمایه فرزند نیک است فرزند پسر طلبه علوم دین است و دختری که محصل دبیرستان و پرورش یافته در دامان پدر و مادری مذهبی  و فرهیخته است .

در حال حاضر نیز ایشان دست از تلاش نکشیده و دانشجوی دکترا و مسول انجمن جانبازان می باشند.

خبرنگار ویژه بسیج مهندسین استان فارس

/224224

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: