گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۳۸۸۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
در گفتگو با سید امین افضلی:
اکثر بچه ها رشد خوبی داشتن. در هنگام گزینش و ورود به طرح خودم با اکثر بچه ها مصاحبه کردم، این دانش آموزان سطح پیشرفت بالایی داشتند. این ها از تک بعدی بودن بیرون آمده اند، وسعت دید پیدا کرده اند، فهمیده اند که نباید فقط به خودشون فکر کنند.

اشاره: مدتی است دور دوم طرح تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی در بسیج دانش آموزی استان فارس آغاز شده است، در این مدت دانش آموزانی که عضو این طرح بوده اند در بدو ورود به این طرح مصاحبه ای را در سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس (ساختمان امامت) پشت سر گذاشتند ، پس از آن از یک اردوی چهار روزه، یک اردوی دو روزه،یک اعتکاف سه روزه، و همین طور حلقه های صالحینی که توسط سر گروه ها در مسجد دانش آموزی (مسجد شکر الله خان) به صورت هفته ای دو بار برگزار می شد؛ بهره برده اند. در آخر تابستان نیز یک اردوی 5 روزه سیاحتی زیارتی در مشهد مقدس ، هم برای خواهران و هم برای برادران شرکت کننده در این طرح برگزار شد.مسئول کلی طرح تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی یا همان طرح شهید ساجدی، آقای سید امین افضلی است که در زیر گفتگویی کوتاه را با ایشان می خوانید.

گفتگویی کوتاه با سید امین افضلی مسئول کل طرح تربیت مدیران تراز انقلاب اسلامی (طرح شهید ساجدی ) در اردوی مشهد مقدس 93

*سلام علیکم. آقای افضلی هدف برگزاری این اردوی پنج روزه چه بود؟

سلام دارم خدمت شما و خوانندگان عزیز. هدف از این اردو نشان دادن نتیجه تربیتی دوره های قبل بود، این که اردو ها و دوره های قبلی اعم از اردوی چهار روزه که در اردو گاه امام علی(ع) واردو گاه شهید دستغیب برگزار شده بود، اعتکاف سه روزه، کلاس های حوزه هنری و همین طور حلقه های برگزار شده در طول تابستان چه تاثیری روی این بچه ها گذاشته است یا به عبارتی دیگه؛ چه قدر توانستیم دامنه تاثیر گذاری خودمون رو وسعت ببخشیم.

*امکان داره چند نفر از مسئولین اردو رو که با شما همکاری داشتن رو نام ببرید؟

بله. آقای صادق با ­لیاقت : مسئول آمار و پشتیبانی ، تهیه غذا، هماهنگی اتوبوس و.... حاج آقای خرمی: مسئول فرهنگی برادران، درست کردن برنامه های فرهنگی ، راه اندازی سیستم صوت و.... آقای جوکار که توفیق حضور در این اردو رو نداشتن مسئولیت هماهنگی ها رو بر عهده داشتن مثل هماهنگی حسینیه، هماهنگی استاد ها برای سخنرانی، هماهنگی حرم و .... همین طور جناب آقای فتوحی کیا که مسئولیت هماهنگی و اردوی خواهران بر عهده ایشون بود.

*شما فرمودید که هدف اصلی از برگزاری این اردو ارزیابی بچه ها بود ؛ این که برنامه هایی که در تابستان برای آن ها گذاشته بودید چه قدر تونسته روی اون ها تاثیر بذاره. حالا شما خودتون این بچه ها رو چگونه ارزیابی می­کنید؟ فکر می­کنید برنامه های تابستان اعم از حلقه ها و اردو ها چه قدر روی بچه ها تاثیر گذاشته؟

اکثر بچه ها رشد خوبی داشتن. در هنگام گزینش و ورود به طرح خودم با اکثر بچه ها مصاحبه کردم، این دانش آموزان  سطح پیشرفت بالایی  داشتند. این ها از تک بعدی بودن بیرون آمده اند، وسعت دید پیدا کرده اند، فهمیده اند که نباید فقط به خودشون فکر کنند.

*آیا پس از تمام شدن این اردو، تا پایان سال 1393، برنامه های دیگری مثل همین اردو در پیش رو داریم؟

بله 100% همین طور هست. برنامه ما یک دوره چند ساله هست و تا پایان امسال در تعطیلات هم اردو خواهیم داشت.

*لطفا یک گروه منتخب از بین گروه های برادران معرفی کنید.

گروه حاج آقای خرمی که هم تونسته متواضعانه کار کنه هم این که خود آقای خرمی رابطه خوبی با بچه ها برقرار می­کنه، علاوه بر بچه های گروه خودشون بچه های گروه های دیگه هم ایشون رو خیلی دوست دارن.


بچه های طرح مدیران از تک بعدی بودن بیرون آمده اند


بچه های طرح مدیران از تک بعدی بودن بیرون آمده اند




انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 1
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:31 - 1393/07/03
0
0
سلام خداقوت
خیلی برنامه عالی بوده ولی ای کاش از تمام برنامه هایی که در اردوی مشهد داشتند که حاج آقا افضلی نام نبردند گزارشی و عکسی گذاشته بشه.
و ای کاش از دوره خواهران هم خبر و عکسی گذاشته بشه، خواهران طرح مدیران خیلی ضعیف کار می کنند و مدتی یکبار هم که خبر میزارند خیلی رسمی هست .
نام:
ایمیل:
* نظر: