کد خبر: ۳۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴
مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب استان:
به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه مقاومت نبی اکرم(ص) ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهر اهل بخش اشکنان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس و به همت پایگاه مقاومت نبی اکرم(ص) ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در شهر اهل بخش اشکنان برگزار شد .

سرهنگ محمد زائری نژاد مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب فارس با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: دشمنان و کشورهای استکباری با پی بردن به ماهیت اصیل نظام مقدس جمهوری اسلامی وانقلاب ایران، با نشان دادن چراغ سبز به رژیم صدام، زمینه حمله و تهاجم را به کشورمان فراهم آورده و جنگی نابرابر بر ما تحمیل نمودند .

زائری نژاد در ادامه خاطر نشان کرد: دولت انگلیس و دیویدکامرون در حالی کشور ایران را حامی تروریسم میخواند، که کشور انگلیس خود از حامیان بزرگ تروریسم در منطقه و خاورمیانه است و گروهک تروریستی داعش نیز با حمایت دولت وهمپیمانان انگلیس در منطقه بوجود آمده و زمینه اسلام هراسی را فراهم آوده اند .

وی با اشاره به اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان افزود: صحبتهای نخست وزیر انگلستان نشان از اضمحلال و شکست دولت انگلستان و کشورهای استکباری می باشد .

مشاور فرمانده سپاه فجر در جنوب استان فارسبا اشاره به سخنان گستاخانه نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل گفت: نقش دولت انگلیس در فتنه 88 و دخالت در بسیاری از مسایل کشور روشن است .

  زائری نژاد با اشاره به حفظ استقلال و اقتدار کشور ایران از سوی تیم مذاکره کننده هسته ای تصریح کرد: امروز تعبیر برد برد که از زبان هیئت دیپلماسی کشور ما شنیده می شودتعبیری اشتباه بوده، بلکه تقابل حق و باطل می باشد و نباید رشادتها و ایستادگی های رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس از طرف هیئت مذاکره کننده ایران نادیده گرفته شود


صحبتهای نخست وزیر انگلستان نشان از اضمحلال و شکست دولت انگلستان و کشورهای استکباری دارد.

صحبتهای نخست وزیر انگلستان نشان از اضمحلال و شکست دولت انگلستان و کشورهای استکباری دارد.


مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: