کد خبر: ۳۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۲
رییس هیات والیبال فارس:
رییس هیات والیبال فارس گفت:حضور والیبال استان فارس در سال جاری در لیگ برترکشور قعطی شد و این بهترین هدیه برای والیبالیست های این استان است که یکبار دیگر در رقابت های مهم کشور خود را نشان دهند.
منوچهراسدی پویا با اعلام این خبرافزود: پس از رایزنی انجام شده توسط هیات استان و با حمایت داورزنی رییس فدراسیون والیبال و تلاش کمانه مدیرکل ورزش و جوانان فارس توانستیم برای فارس سهمیه کسب کنیم.
وی افزود:تیم والیبال "پارس مهرفارس " با حمایت ماشاالله چرخی از پیشکسوتان ورزش به ویژه ورزش های رزمی گام در رقابت های لیگ برترخواهد گذاشت.
اسدی پویا ادامه داد: این تیم پس از جذب بازیکنان فارس و انتخاب چندین بازیکن مطرح کشور در مسابقات شرکت خواهد کرد.
وی بیان داشت: بازیکنان والیبال فارس در اولویت هستند و از نظر هیات والیبال و مسوولان تیم پارس مهرهیچ بازیکن فارسی نادیده گرفته نخواهد شد ضمن اینکه تابع نظرکادر فنی تیم هم هستیم .
رییس هیات والیبال فارس تصریح کرد: چندین ماه است که به دنبال گرفتن سهمیه در لیگ برتر هستیم و از اینکه پیشتراطلاع رسانی نکردیم برای جلوگیری از شایعات مخربی بود که عده ای آن را دنبال می کردند.
وی اضافه کرد: از نظرهیات هیچ بازیکن محرومی وجود ندارد و تمام بازیکنان والیبال فارس قابل احترام هستند و وظیفه داریم محیطی آرام را برای آنها فراهم نماییم.
اسدی پوی یا افزود:پس از راه اندازی تیم در لیگ برتر،تلاش خواهیم کرد در لیگ دسته اول هم با قدرت ظاهرشویم ضمن اینکه از مسابقات نوجوانان و جوانان استان هم غافل نخواهیم شد.
وی گفت:بزودی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان فارس همراه با مدیرعامل و کادرفنی تیم پارس مهر و مسوولان هیات والیبال نیز برنامه هایی که برای لیگ برتر داریم را اعلام خواهیم کرد.
اسدی پویا از حمایت داورزنی رییس فدراسیون والیبال،کمانه مدیرکل و ماشاالله چرخی تشکر کرد .
در قرعه کشی لیگ برتر والیبال کشور که در دو گروه برگزار می شود،در گروه دوم تیم پارس مهر فارس ، سایپا کرج ،متین ورامین ،شهرداری ارومیه ،الومینیم بندر عباس ، وزارت دفاع و نوین کشاورز قرار دارند و مسابقات لیگ برتر از هفدهم آبان ماه اغاز خواهد شد.
انتهای پیام/224224
برچسب ها: والیبال فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: