گزارش
نشست روشنگری و بصیرتی
نشست
boletنشست روشنگری و بصیرتی
حوزه امام جواد(ع)سرچهان
یادداشت و گفتگو
همیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
دل نوشت مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس؛
boletهمیشه پایِ «امام رضا» در میان است!
سالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
مصاحبه با همسر اولین طلبه شهید مدافع حرم محمد مسرور
boletسالهاست در فضای شهدا هستم و آرزویم شهادت است
کد خبر: ۴۰۶۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲
در پی اتفاقات اخیر؛
آنچه در این برنامه با وقاحت و بی شرمی انجام شد و دل مومنین را به درد آورد تمسخر روضه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و سوت و کف زدن بعد از اجرای آن در آستانه ماه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام بود.
باسمه تعالی
مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس

سلام علیکم

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص) و با احترام، همانگونه که در جریان امر قرار دارید در هفته های گذشته برنامه ای تحت عنوان "گذر هنر" در شیراز و در جوار آرامگاه حافظ برگزار گردید که در این خصوص نکات زیر باید مد نظر قرار گیرد:
1- شیراز سومین حرم اهل بیت علیهم السلام در ایران و مامن امامزادگان و جایگاه تربیت عالمان و مجاهدانی است که همواره نوربخش آسمان علم و ایمان بوده اند و تقدیم چهارده هزار و ششصد شهید ولایتمدار سند افتخار یکایک شهروندان در استان قهرمان پرور فارس می باشد.
2- آنچه در هفته های گذشته در گوشه ای از این شهر برگزار گردید اقدامی بود که به این جایگاه دینی و فرهنگی خدشه وارد کرد. پخش موسیقی مبتذل، پوشش نامناسب، اجرای موسیقی غربی و تقلید آهنگ های خواننده معاند با نظام جمهوری اسلامی بخشی از اتفاقات تلخی بود که در این برنامه و به اسم "هنر" رخ داد و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب به بحث هنر توجه ویژه داشته و بر ضرورت های هنر متعهد و انقلابی تاکید ورزیده اند.
3- آنچه در این برنامه با وقاحت و بی شرمی انجام شد و دل مومنین را به درد آورد تمسخر روضه حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و سوت و کف زدن بعد از اجرای آن در آستانه ماه عزای حضرت سیدالشهدا علیه السلام بود. تعظیم شعائر و مخصوصا جریان عاشورا و حادثه کربلا همواره خط قرمز مردم مومن و شهیدداده این مرز و بوم بوده و با هتاکان این وقایع برخورد انقلابی شده است که حادثه عظیم 9 دی شاهد مثالی بر این مدعاست.
4- در سالی که از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب به نام سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده و معظم له بارها و بارها مخصوصا بر اهمیت مقوله فرهنگ تاکید داشته اند. آنچه که شاهدیم و گام هایی که شما به عنوان متولی اصلی فرهنگ در استان بر می دارید نشان می دهد که راهی که در پیش گرفته اید به ناکجاآباد است و با این افعال فرهنگ ناب اسلامی و انقلابی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است محقق نخواهد شد.
در پایان توجه شما را به نصیحتی از سر دلسوزی به عنوان برادر کوچکتر جلب می کنیم و آن اینکه میز و صندلی و امور دنیوی مسائلی هستند که دیر یا زود باید با آنها وداع کرد و همواره آوازه آنانی بر سر زبان ها می ماند و تلاش مدیرانی نزد خداوند متعال ماجور است که در راه قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام گام بردارند.

و من الله توفیق
شورای همفکری آینده سازان بسیج دانش آموزی استان فارس

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: 0
انتشار یافته: 5
basiji135
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
10:52 - 1393/07/28
1
2
تکبیر!!!
این حرف، حرف همه ی بچه بسیجی هاست...
ریحانه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
20:01 - 1393/07/28
0
1
احسنت!.....
خیلی عالی بود.حرف همه ی ما همینه...
یعنی چی از این کارا می کنن؟!
دم همه بچه بسیجیا گرم...
اجر هممون:)با امام حسین(ع)
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
22:50 - 1393/07/28
0
0
اینا نشون دادن که به هیچ اصولی معتقد نیستن. حواسشون باشه که غیرت مردم به جوش نیاد وگرنه...
محسن
|
-
|
09:45 - 1393/07/29
0
0
احسنت به بسیجی باغیرت و ولایی
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
11:49 - 1393/07/29
0
0
خدا لعنت کند قو م ظالمین،بسیج به داد برسد
نام:
ایمیل:
* نظر: