شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۷:۰۳
کد خبر: ۴۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۹
سرگرد علی پور در جمع مسؤلین هیئت های مذهبی:
مجید علی پور با تاکید بر اینکه،شاخصه ی مهم شهر زرقان در انجام مراسمات عزاداری،وجود شور بسیار زیاد حسینی ست،خاطر نشان کرد که همه ما وظیفه داریم،این شور حسینی را به شعور حسینی تبدیل کرده و بیشتر از هرچیزی به عبرت ها و درس ها و مکتب عاشورایی توجه کنیم.

به گزارش تنویر زرقان،شنبه 26/7/93 جلسه همدلی هیأت های مذهبی با حضور تمامی هیئت امنا و مداحان هیئت های مذهبی منطقه زرقان ،و مسؤلین شهر زرقان در مکان سپاه این ناحیه برگزار شد.

در این جلسه،ابتدا حجت الاسلام والمسلمین،آقای سعیدی مطالبی را درباره تاریخ و تمدن و فرهنگ اسلام،بیان کرد و با اشاره به سخن ویلدوران در کتاب تاریخ و تمدن وی،گفت : هیچ جای جهان نیست مگر اینکه نشانه ای از پیامبر یا امامی در آنجا وجود داشته باشد.

امام جماعت مسجد حیدر، گفت:تلاش دشمنان اسلام برای خاموش کردن چراغ هدایت،از همان اوایل دوره اسلام وجود داشته،همانگونه که تمام سعی خودرا کردند تا نام حسین نماند و حتی اجازه دفنش را نمی دادند،ولی همه چیز جوری پیش رفت که در حال حاضر،معروف ترین بارگاه  در دنیا،بارگاه حضرت اباعبدالله است.

آقای سعیدی در ادامه خواستار این شد که ما باید در تمامی کارها و عبادات،اعم از نماز و خلقیات و تمام واجبات و حتی در شیوه عزاداری و شعارها،بهترین باشیم.

پس از وی سرگرد مجید علی پور با تاکید  بر اینکه،شاخصه ی مهم شهر زرقان در انجام مراسمات عزاداری،وجود شور بسیار زیاد حسینی ست،خاطر نشان کرد که همه ما وظیفه داریم،این شور حسینی را به شعور حسینی تبدیل کرده و بیشتر از هرچیزی به عبرت ها و درس ها و مکتب عاشورایی توجه کنیم.

فرمانده سپاه زرقان،در پایان سخنان خود،مطالب و تذکرات مهمی را در جهت هرچه بهتر و بانظم تر برگزار شدن مراسمات عزاداری هیئات مطرح کرد و از مسؤلین هیئت  ها خواست تا با جدیت و دقت هرچه تمامتر ،این تذکرات را  مدنظر و مورد توجه خود قرار دهتد.

مجید علی پور ،مهمترین این تذکرات را نحوه زمان بندی حرکت هیئت ها،رعایت بهداشت کامل در تهیه غذا و پذیرایی عزاداران ،رعایت نظافت سطح شهر و خیابان ها دانست و آمادگی ناحیه و بسیجیان را در جهت نظم دهی بیشتر به مراسمات اعلام کرد.
و پس از اتمام جلسه نیز،با صرف شام،پذیرای این عزیزان شدند.

شور حسینی،باید تبدیل به شعور حسینی شود

شور حسینی،باید تبدیل به شعور حسینی شود

شور حسینی،باید تبدیل به شعور حسینی شود

شور حسینی،باید تبدیل به شعور حسینی شود

شور حسینی،باید تبدیل به شعور حسینی شود

شور حسینی،باید تبدیل به شعور حسینی شود
نام:
ایمیل:
* نظر: