دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۴:۵۲
کد خبر: ۴۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
پایگاه مقاومت کوثر طی برنامه ایی پیرامون اهمیت افزایش جمعیت و فرزندآوری با حضور سرکار خانم مریم فرخی و هشتاد نفر از طلاب بسیجی برگزار نمود.

پایگاه مقاومت کوثر طی برنامه ایی پیرامون اهمیت افزایش جمعیت و فرزندآوری با حضور سرکار خانم مریم فرخی و هشتاد نفر از طلاب بسیجی برگزار نمود.

این برنامه که دو ساعت به طول انجامید در آن سرکارخانم فرخی پیرامون ضرورت افزایش جمعیت سخنانی را ایراد نمود و گفت:خداوند نعمت داشتن فرزند را به بسیاری از انسان ها داده است،وجود فرزند در یک خانواده باعث بوجود امدن فضایی معنوی و رضایت بخش در خانواده ها می شود و داشتن فرزند بیشتر می تواند لذت فراوان تری نیز داشته باشد.

وی افزود: بسیاری از خانواده ها شرایط اقتصادی را عاملی در جهت بازدارنگی از فرزندآوری می دانند و می گویند چون شرایط اقتصادی خوبی نداریم فرزند نمی خواهیم در صورتی که اینگونه نیست،بسیاری از زن و شوهرها با اینکه دارای شرایط اقتصادی قابل قبولی هستند ولی مجددا اصرار به نداشتن فرزند دارند و به گونه ایی فرهنگ غرب را در جهت افزایش میل و لذت های شخصی خود در پیش گرفته اند و به همین دلیل علاقه ایی به داشتن فرزند ندارند.

خانم فرخی در ادامه سخنان خود گفت:بایستی شرایطی ایجاد شود که زوجین قبل از اینکه بخواهند زندگی مشترک خود را شروع کنند تحت مشاوره قرار بگیرند و ضرورت این موضوع برایشان به خوبی تشریح شود،ضرورت الهی و روانی داشتن فرزند وقتی برای زوجین مطرح و باز شود باعث می شود زن و شوهر خود را از این نعمت محروم نکنند.

وی در پایان یکی از علت های اصلی بی میلی به داشتن فرزند را شبکه های بی قیدوبند ماهواره ایی دانست و گفت: یکی از عواملی که باعث می شود زوجین نسبت به داشتن فرزند بی میل باشند ایجاد فضای نامناسب فرهنگ غربی در شبکه های ماهواره ای است،پخش سریال ها و برنامه هایی با هدف پیشبرد کاهش جمعیت در کشور عزیزمان و تغییر سبک زندگی ملت مان از اهداف دشمن می باشد که بایستی به این امور بطورکامل آگاهی داشته باشیم و نگذاریم ناخواسته درگیر مشکلات بیشتری شویم.

انتهای پیام/224224

منبع:سازمان بسیج طلاب فارس
نام:
ایمیل:
* نظر: