پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۰:۳۳:۳۲
کد خبر: ۴۲۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
مدیرکل دفتر امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از برگزاری پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر با حضور رییس‌جمهور در 25 آذر ماه امسال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج علمی پژوهشی فارس به نقل از خبرنگار پژوهشی ایسنا، مظفر شریفی دبیر پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته ملی پژوهش و فناوری که در تاریخ 23 تا 26 آذر ماه برگزار می‌شود، تصریح کرد: در راستای برگزاری این هفته در روز 25 آذر ماه نیز شاهد برگزاری جشنواره تجلیل از پژهشگران و فناوران برتر در محل سالن اجلاس سران خواهیم بود.

وی افزود: 66 دانشگاه و موسسه پژوهشی و همچنین وزارتخانه‌های مربوطه بر اساس آیین‌نامه موجود پژوهشگران خود را معرفی کرده‌اند که در این راستا نتایج بررسی‌ها به زودی مشخص می‌شود.

به گفته شریفی بر این اساس 162 مورد پرونده به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است که 132 مورد مربوط به پرونده‌های دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی و 30 پرونده نیز مربوط به سایر وزارتخانه‌هاست.

دبیر پانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر با بیان این که امسال کف امتیازات برای انتخاب پژوهشگر و فناور برگزیده نسبت به سال قبل ارتقا یافته است، گفت: بر این اساس ممکن است امسال نسبت به سالهای قبل با توجه به افزایش شاخص‌ها تعداد برگزیدگان محدودتر شود و در نهایت حداکثر از 40 نفر از پژوهشگران و فناوران برتر تقدیر صورت می‌گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر: