کد خبر: ۴۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۹
فرمانده سپاه لامرد در بین نمازگزاران نماز جمعه:
فرمانده سپاه لامرد در نماز جمعه شهر لامرد به مناسبت هفته بسیج به ارائه گزارش عملکرد یکساله ناحیه مقاومت بسیج به نمازگزاران نمود.
عبداله آزاد فرمانده سپاه لامرد گفت: بسیج یک نیروی انقلابی، ولایی برخاسته از بطن مردم با روحیه شهادت طلبی است که در دفاع مقدس و پس از آن نیز خود را با اثبات رسانده است. بسیج امتداد عاشورا است و از عاشورا آموخته که باید به هنگام و به موقع عمل کند.
اشان افزود:هفته بسیج امسال را با شعار بسیج مظهر عزم ملی و مدیریت جهادی آغاز می کنیم در هقته بسیج امسال ان شاالله بیش از 150 برنامه از قبیل یادواره شهدا، مجمع بسیج شهرستان، نشست های بصیرتی مسابقات ورزشی و آمادگی رزمی اجرا می شود.
این عضو شورای تامین شهرستان بیان داشت: بسیج افتخار دارد که به فرمان ولایت علاوه بر حفظ آمادگی های رزمی و ارتقاء آن در عرصه های فرهنگی و هنری، علمی، اجتماعی، جهاد اقتصادی و محرومیت زدایی فعالیت های چشگمیر و تعیین کننده ایی را دنبال کند.
آزاد ادامه داد:شبکه عظیم تربیتی(شجره طیبه صالحین)با هدف کادر سازی نیروی طراز انقلاب اسلامی و به عنوان برنامه تربیتی فراگیر با تشکیل 647 حلقه شجره طیبه صالحین برنامه مدونی جهت تحقق این موضوع دارد.
 شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کل پایگاهها ، حوزه ها راه اندازی و شبکه ارشاد در ناحیه مقاومت تشکیل شده است تا کنون تعداد 60 دستگاه ماهواره (رسیور و دیش) به صورت داوطلبانه جمع آوری شده و دستگاه دیجیتال به داوطلبان تحویل داده شده است
آزاد افزود طرح جمع آوری داوطلبانه و اهدای دستگاه دیجیتال مورد استقبال گسترده همشهریان قرار گرفته است که از مسئولین و دستگاههای زیربط تقاضا داریم ما را در زمینه تعویض دستگاههای ماهواره با گیرنده دیجیتال یاری رسانند.
آزاد ادامه داد: در قسمت فرهنگی در هفته بسیج 7 یادواره شهدا خواهیم داشت و تا کنون ده یادواره نیز برگزار شده است. اعزام زائران به سرزمین های نور(اردوی راهیان نور) از جمله برنامه های فرهنگی ناحیه بوده است که تاکنون 14 دستگاه اتوبوس در اسفند ماه، 6 دستگاه اتوبوس دانش آموزان پسر در آبانماه  و 13 دستگاه اتوبوس ویژه دانش آموزان خواهر نیز در همین ماه به سرزمین های نور اعزام خواهیم داشت.
در قسمت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی اعزام 4100 نفر روز در قالب اردوی حجرت 3 به 100 روستا را در سطح شهرستان داشته ایم که ساخت غسالخانه، ساخت زمین خاکی ورزشی، کمک به ساخت مسجد در شیرینو و حسینیه مرادا، حصار کشی قبرستان و گلزار شهدا از جمله اقدامات بسیج در این زمینه بوده است.
اعطای پنج میلیارد ریال وام، راه اندازی 41 پروژه و ایجاد 52 شغل مستقیم از جمله فعالیت واحد بسیج سازندگی ناحیه در زمینه جهاد اقتصادی بوده است
فرمانده ناحیه مقاومت اعزام 5 تیم پزشکی به مناطق محروم، احداث 7 سالن ورزشی صالحین را از جمله اقدامات ناحیه در یکسال گذشته خواند و افزود درفضای مجازی نیز تا کنون برای 20 پایگاه مقاومت امکان اتصال بسیجیان به فضای مجازی از درگاه شبکه اطلاع رسانی بسیج(شباب)برقرار شده و در همین خصوص 50 سایت عملکردی برای انعکاس بهتر فعالیت آنان راه اندازی شده است
وی در پایان بیان داشت با اتصال به شبکه شباب می توان اذعان نمود که بیش از 90 در صد نیاز مخاطب ایرانی  در فضای مجازی تامین می گردد
نام:
ایمیل:
* نظر: