کد خبر: ۴۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
امیری راوی دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت شهید کیانی
به مناسبت هفته مقدس بسیج و به همت پایگاه مقاومت ابوالفضل العباس(ع) مراسم بزرگداشت آزاده شهید علی کیانی با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکنان در مسجد ولیعص(عج) اشکنان برگزار شد.
به گزارش تنویر حیدر فولادی- به مناسبت هفته مقدس بسیج و به همت پایگاه مقاومت ابوالفضل العباس(ع) مراسم بزرگداشت آزاده شهید علی کیانی با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور اشکنان در مسجد ولیعص(عج) اشکنان برگزار شد.

محمد امیری از روایان دفاع مقدس که در مراسم شهید کیانی حضور یافته بود گفت: حضور پرشور مردم و جوانان اشکنانی در مراسم استقبال و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید علی کیانی بعد از گذشت سی سال، نشان از عشق و ارادات مردم اشکنان نسبت به شهدا و آرمان های انقلاب بود.

این جانباز جنگ تحمیلی با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست گفت: هنرمندترین شهدا امثال شهید علی کیانی بودند که در اسارت زیر شکنجه های دشمن بعثی زجر کشیدند ولی دست از امام و دین خود برنداشتند و جان خود را تقدیم این انقلاب کردند.

وی افزود: هجمه های فرهنگی دشمن، غیرت زنان و مردان ما را هدف قرار داده اند و ما باید مواظب باشیم و همواره وصیت شهدا را مورد مطالعه قرار دهیم و به وصایای شهدا عمل کنیم.

این مراسم با مداحی برادر حبیب محمدی پایان یافت.

نام:
ایمیل:
* نظر: