يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۵۱:۰۰
کد خبر: ۴۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰
نشست هم اندیشی حلقات شجره طیبه صالحین بسیج هنرمندان فارس با حضور سرمربی، مربیان و سرگروههای صالحین هنرمند برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نشست هم اندیشی حلقات شجره طیبه صالحین بسیج هنرمندان فارس با حضور سرمربی، مربیان و سرگروههای صالحین هنرمند و مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس برگزار گردید.

این نشست ابتدا با معرفی سرگروهها و مربیان حلقه های صالحین کانون های بسیج هنرمندان نواحی ثارالله و بقیه الله سپاه شیراز آغاز گردید.


حجت حسنی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس در این نشست با اشاره به عزم جدی این نهاد انقلابی در پیگیری مباحث دینی ابراز داشت: جهت برخورداری سلامت و صحت تولیدات هنری باید یک جریان تربیتی و معرفتی مناسب داشته باشیم، حلقه های شجره طیبه صالحین این جریان معرفتی و تربیتی است که با پیگیری در این زمینه و عزم جدی و بیش از پیش این نظام تربیتی بدست خواهد آمد.

حسنی در ادامه افزود: در سازمان بسیج هنرمندان امکانات و ظرفیت های بسیاری وجود دارد که با توجه به نیاز جدی به تربیت و آموزش دینی می بایست از این امکانات و ظرفیت ها استفاده مناسب نمود.

حسنی با اشاره به جهت دهی آموزه های دینی در بین هنرمندان بیان داشت: با برگزاری دوره های آموزشی- تربیتی در سطح استان فارس، ایجاد جلسات شورایی صالحین، برگزاری نشست ها با حضور مربیان و سرگروههای آموزشی می توانیم در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم.


سرمربی حلقات صالحین بسیج هنرمندان در نشست هم اندیشی حلقات شجره طیبه صالحین بسیج هنرمندان فارس ابراز داشت: خداوند اولین هنرمند است که در کتاب خود نیز به زبان هنر با بندگانش سخن می گوید، با زبان هنر می توانیم آموزه های اسلام را در میان افراد نهادینه کنیم.

حجه الاسلام والمسلمین امین هوشمندی در ادامه عنوان داشت: نقش هنرمندان در تولید آثار با نگاه ویژه به امربه معروف و نهی ازمنکر را باید مورد نظر قرار داد و در گروههای صالحین با این نگاه بیشتر آشنا شده و با برنامه ریزی هدفمند پیش برویم.

هوشمندی در ادامه افزود: استان فارس دارای ظرفیت های بسیاری است و از طرفی دارای اساتید مجرب در زمینه تدریس نیز می باشد که با این ظرفیت ها می توان دوره های آموزشی را در خود استان برگزار نماییم.  

هوشمندی با اشاره به تفاوت میان انقلاب های جهان با انقلاب اسلامی بیان داشت: توجه به تفاوت انقلاب های جهان با انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب ها نشان می دهد که حتی با وجود مشکلات، مردم در صحنه هستند و در اصل این انقلاب به دست حضرت ولی عصر(عج) و عنایت ویژه ایشان به این انقلاب است و بسیج هنرمندان می تواند با تولیدات اثرگذار در راستای هنر متعهد در این زمینه موثر باشد. 


الهه احمدی منش مسئول تعلیم و آموزش بسیج هنرمندان فارس نیز در این نشست بیان داشت: در بسیج هنرمندان با توجه به تخصص های هنری افراد و شیوه برگزاری حلقه های صالحین در این قشر، می بایست حلقه های صالحین با تداوم و پویاتری را داشته باشیم.

در ادامه نشست هم اندیشی حلقات صالحین بسیج هنرمندان فارس، مربیان و سرگروههای صالحین هنرمندان به بررسی و تعامل و ارایه نظرات خود پرداختند.  


نشست هم اندیشی حلقات صالحین بسیج هنرمندان فارس



نشست هم اندیشی حلقات صالحین بسیج هنرمندان فارس



نشست هم اندیشی حلقات صالحین بسیج هنرمندان فارس



نشست هم اندیشی حلقات صالحین بسیج هنرمندان فارس



نشست هم اندیشی حلقات صالحین بسیج هنرمندان فارس



نام:
ایمیل:
* نظر: