کد خبر: ۴۵۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۱
بیانیه تشکلات کارگری و کارفرمایی استان در رابطه با روز دانشجو؛
هادی غفاری یکی از نام های آشنای فتنه 88 ، روز 16 آذر که روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استبداد خودکامگی است را به کام دانشجویان، اساتید و مردم همیشه در صحنه شیراز تلخ کرد.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، تشکلات کارگری و کارفرمایی استان در اعتراض به سخنان توهینانه و شرمانه ی هادی غفاری بیانیه‌ای صادر کردند.

هادی غفاری یکی از نام آشناهای فتنه 88 ، روز 16 آذر که روز مقاومت و ایستادگی دانشجویان این سرزمین در برابر استبداد خودکامگی است را به کام دانشجویان، اساتید و مردم همیشه در صحنه شیراز تلخ کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

آقا شما نشسته‌اید که چهار نفر بیایند در دانشگاه و قبضه کنند دانشگاه را!؟ شما مگر کمتر از آن‌ها هستید؟ عدد شما بیشتر از آنهاست؛ حجت شما بالا‌تر از آنهاست.

شما این مسائل را که بگویید، خیانت این‌ها را مى توانید واضح بکنید در آن مکان، در دانشگاه. خیانتشان را مى توانید واضح بکنید که خودشان بگذارند بروند.
بایستید، صحبت کنید. بگویید آقا، خوب بیایید یکى یکى بگویید ببینم شما چکاره هستید آمده‌اید توى دانشگاه دارید اخلال مى کنید؟ مى خواهید چه بکنید؟ مى خواهید درس بگویید برایمان؟ شما کار خودتان را اول حساب بکنید که چکاره هستید توى این مملکت.

شما از اهل این مملکت هستید، یا عمال غیر هستید خودتان را به ما مى چسبانید؟ بایستید آقا بگویید. البته باید اشخاصى هم که گوینده هستند بیایند در دانشگاه … در هر صورت عمده، فعالیت خود شماهاست….

این‌ها تودهنى مى خواهند آقا! عدد شما زیاد‌تر است؛ حجت شما بالا‌تر است؛ خیانت آن‌ها واضح است. گفتن مى خواهد. اجتماع بکنید، بگویید مطالب را.

 شما ننشینید یکى دیگر برایتان صحبت بکند؛ یک روحانى بیاید صحبت کند؛ خودتان بروید، هر کدامتان مى توانید، در مقابل آن‌ها بایستید صحبت کنید. آن مى گوید؛ شما هم بگویید. آن وقت یکى یکى انگشت بگذارید روى کار‌هایشان که تو این کارى که مى کنى براى چیست؟
۲۳ خرداد ۱۳۵۸

آقایان باید بدانند نهال این انقلاب با خون همین شهدای دانشجو و دانشگاهیان آبیاری شده است. این دانشگاهی که شما دارید در آن حرافی می کنید و فتنه و فتنه گران را سرآمد آن می دانید ثمره خون شهداست.

ما هنوز سال 88 را فراموش نکرده ایم. ما هنوز به آتش کشیده شدن پرچم امام حسین(ع) در روز عاشورا را از یاد نبرده ایم.

بدانید ما چه دانشجو باشیم، چه کارگر و کارفرما، هیچ گاه از خطوط قرمزمان رد نخواهیم شد.

بدانید این آقا بالاسری که شما از آن حرف می زنید اگر لب تر کند، جان ناقابلمان را برایش هدیه می دهیم.

اینجا شیراز است، سومین حرم اهل بیت(ع) همان شهری که حضرت آقا گفت: باید در قله باشد، پس این بار آخری بود که امثال شما را به شهرمان راه می دهیم و اجازه میدهیم که اینگونه توهین کنید.

ما تلاشگران عرصه ی کار و تولید و تشکل های کارگری ضمن محکوم نمودن این اعمال نا پسند اخطار می نماییم هرگز سکوت نخواهیم نمود و اگر چنین رفتار هایی تکرار گردد مسئولیت آن با عاملان  و محرکان  ، و تاوان سختی را به دنبال خواهد داشت.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: