جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۹:۱۹:۲۱
کد خبر: ۴۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۷:۲۹
رژه حماسی 5 آذر همراه با ویژه برنامه های بسیج همزمان با سراسر کشور و با حضور مسئولین شهرستان خرامه در سالن اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سپاه خرامه، شهرام افشاریان فرمانده سپاه ناحیه خرامه ضمن عرض خیرمقدم نکاتی را در باب فعالیت های سپاه در راستای اشتغال زایی و طرح بزرگ دجالواره با هدف مبارزه با حربه های فرهنگی دشمن ارائه نمود.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه، بسیجیان را مقدمه سازان ظهور امام زمان (عج) معرفی کرد و گفت: شما الگوی این نظام و این انقلاب هستید، عظمت بسیج در قداست آفرینی آن است.

وی ضمن ابراز خرسندی از قبولی بسیج در فتنه 88 ادامه داد: اگر در همه عرصه ها دشمن را سرکوب کردیم و ایران در عرصه های منطقه ای و بین المللی خوش درخشید، این هنر بسیج و فرماندهان بسیجی بوده است.

احسان خازن فرماندار خرامه به تحولات کنونی کشورهای سوریه و عراق اشاره کرد و گفت: کشورهایی مثل سوریه و عراق زمانی توانستند جلوی داعش بایستند که به سراغ مردم رفتند، این اقتدار بسیج را نشان می دهد.

وی به نقشه های دشمن جهت تضعیف بسیج اشاره کرد و افزود: اگر تفکر بسیجی، پاسداری از انقلاب اسلامی و تلاش در عرصه فرهنگی همراه با آگاهی باشد می تواند در نبرد فرهنگی و در مقابله با تهاجمات توانا باشد.

رژه حماسی 5 آذر با حضور اقشار مختلف نظامی و بسیجی به نمایش گذاشته شد؛ از دل این یکپارچگی و اقتدار، از سویی ندای لبیک یا خامنه ای و یاعلی و از سوی دیگر شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر فتنه گر شنیده می شد.

انتهای پیام/

224224

رژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شدرژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شدرژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شدرژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شدرژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شدرژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شدرژه حماسی 5 آذر در خرامه برگزار شد

نام:
ایمیل:
* نظر: