کد خبر: ۴۵۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۰
تیم کشتی فرنگی نوجوانان فارس در رقابت های قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد به مقام نایب قهرمانی دست یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس محمدرضا مختاری در وزن 50 کیلوگرم ، محمدرضا بذرگر در 63 کیلوگرم و علی معاون در 85 کیلوگرم سه کشتی گیر دلاور فارس بودند که بر سکوی نخست ایستادند.

همچنین در وزن 58 کیلوگرم محمد معصومی دیگر کشتی گیر توانمندفارس نشان نقره را به گردن اویخت و اصغر ارجمنددر وزن 42 کیلوگرم صاحب نشان برنز شد .
محمد هادی شعبانی در 46 کیلوگرم، محمدرضا رستمی در 69 کیلوگرم و امیرمحمد ذاکریان پور در 76 کیلوگرم دیگر کشتی گیران فارسی بودند که به عنوان پنجمی دست یافتند.
محمدرضا مختاری از فارس به عنوان کشتی گیر نمونه، شایان عفیفی از آذربایجان شرقی فنی ترین کشتی گیر شد،مهدی آقاولی از تهران به عنوان داور نمونه برگزیده شد،فرزاد ایمان علی زاده از خوزستان مربی نمونه شد و کاپ اخلاق هم به کرمانشاه رسید.
در رده بندی تیمی نیز خوزستان با 75 امتیاز اول شد، فارس با 73 امتیاز در مکان دوم جای گرفت و تهران الف هم با 57 امتیاز سوم شد.
رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور بزرگداشت ایرج خورشیدفر قهرمان جهان با حضور 280 کشتی گیر از 29 استان در قالب 31 تیم طی 8 دور و با انجام 328 کشتی،شامگاه جمعه 21 آذرماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران پایان یافت.
انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: