آخرین اخبار
کد خبر: ۴۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵
به مناسبت 9دی ماه:
در این گردهمایی،کارشناس سیاسی آقای طراحی در جمع پاسداران و بسیجیان گفتمانی در خصوص 9دی ،فتنه 88 و دیدگاه مقام معظم رهبری در این باره را بیان کردند.

به گزارش تنویر: گردهمایی سیاسی در تاریخ 93/10/4 با حضور کارشناس سیاسی آقای طراحی در جمع پاسداران و بسیجیان در نماز خانه امام خامنه ای سپاه ناحیه فیروزآباد برگزار گردید.

در این گردهمایی ایشان طی سخنانی گفت: 9 دی دارای سه کلید واژه اساسی است: 1- به عنوان یوم الله محسوب شده است، یعنی نعمتی از نعمت های خداوند که به مملکت ما ارزانی بخشیده است، 2- به عنوان انقلاب سوم نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و 3- به نام روز بصیرت نام گذاری شده است.

ایشان در سخنان خود افزود: پایه های فکری بسیج بر دو اصل قرار دارد 1- احساس مسئولیت انسانی بسیج 2- داشتن بصیرت که بصیرت یعنی شناخت زمان و اولویت ها و اقدام به موقع.

همچنین بیان کردند که بصیرت عامل بیداری و در مسیر حق قرار گرفتن است، و عامل شناخت دوست از دشمن است.

وی در خصوص فتنه 88 خاطر نشان کرد که فتنه یعنی غبار آلود شدن فضا و شعار حق دادن در فضایی کاملا غیر باطل، که این قضیه را به عینه می توان در سال 88 مشاهده کرد. و گفتند بنا به دیدگاه مقام معظم رهبری هدف فتنه، ایجاد گمراهی در جامعه می باشد، و راه مقابله با آن روشن گری است. و نبود قدرت تحلیل در جامعه باعث ایجاد تردید می شود، در نتیجه بایستی قدرت تحلیل در عموم مردم را افزایش داد.

در پایان این مراسم کارشناس سیاسی به سوالات سیاسی پایوران و بسیجیان پاسخ دادند.


نام:
ایمیل:
* نظر: