کد خبر: ۴۷۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷
به دنبال درخشش تیراندازان تیم زمزم شیراز درمسابقات دسته اول کشور، این تیم جواز صعود به لیگ برتر را برای نخستین بار برای استان فارس به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس دبیرهیات تیراندازی استان فارس گفت: تیم زمزم در مسابقات دسته اول در رشته تپانچه و تفنگ با کسب عنوان نایب قهرمانی به لیگ برتر صعود کرد.
وی افزود:می توانستیم ازابتدا امتیاز لیگ برتر را بخریم اما کار را از دسته دوم شروع کردیم و با استفاده از بازیکنان بومی و جوان به سرعت به لیگ برتر صعود کردیم واین موفقیت نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، کارخانه زمزم شیراز ، هیات تیراندازی ، بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی صورت گرفت.

وی اضافه کرد:ما نیز باید تلاش کنیم تا از تمام ظرفیت های این رشته در اقصی نقاط فارس حتی در روستا استفاده نماییم و برای تحقق این امر نیز برنامه داریم.
رییسی ادامه داد:تنها مشکلی که با آن مواجه هستیم وجود اسلحه های قدیمی و فاقد استاندارد است که اگر از نظر تجهیزات به روز شویم قطعا در کشور و حتی در مسابقات برون مرزی حرف های زیادی برای گفتن داریم .

وی از مجتبی مولایی به عنوان سرپرست تیم تشکر کرد و افزود: در راه موفقیت تیم نقش مولایی بسیار تاثیر گذار بود که جا دارد از وی و بازیکنان تیم نیز تقدیر نماییم که دست به کار بزرگی زدند.
مسعود مهدیزاده ، مصطفی قربانی ، ابوطالب خادمی ، حمید رضا مصطفوی ، حامد طالبان پور، علیرضا شفیعی ، مظفر محمدی، علی پارسایی ، حمید رضا سقازاده و داوود دستان بازیکنان تیم زمزم را تشکیل می دادند و مسعود مهدی زاده به عنوان مربی و مجتبی مولایی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی کردند.

انتهای پیام/224224

نام:
ایمیل:
* نظر: