يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۵۴:۳۱
کد خبر: ۴۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
بیانیه بسیجیان سپاه قادرآباد:
در پی سخنان موهن و تفرقه انگیز علی مطهری در مجلس شورای اسلامی بیانیه ها و واکنش های بسیجیان سپاه قادرباد منتشر شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه قادرآباد و به نقل از سایت شباب مرکز قادرآباد بسیجیان مرکز مقاومت بسیج سپاه قادرآباد ضمن محکومیت این حامی سران فتنه88 خواستار برخورد قانونی با ایشان گردیدند.

بسم الله الرحمن الرحیم

رهسپاریم با ولایت تا شهادت

أَوَلاَیَرَوْنَ أَنَّهُمْ یُفْتَنُونَ فِی کُلِّ عَامٍ مَّرَّهً أَوْ مَرَّتَیْنِ ثُمَّلاَ یَتُوبُونَ وَلاَ هُمْ یَذَّکَّرُونَ
آیا نمی بینند که هرساله، یک مرتبه و البته دو مرتبه امتحان می شوند، باز هم از کردار زشت خود پشیمان نشده و خدا را یاد نمی کنند.
(
سوره مبارکه توبه آیه۱۲۶ )
چه بسیارند غافلانی که به واسطه نسیان و جهالت، تبر به دست می گیرند و شاخه درختی را که خود بر روی آن ایستاده اند و حیاتشان وابسته به استحکام آن است قطع می کنند.
در مقابل، وظیفه هر آزادهای، تذکر و یادآوری این خطاست. مثل اهالی فتنه این چنین است.

فتنه88 ثابت کرد  سران فتنه   قصد بر اندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی راداشتند و این گناهی نا بخشودنی است و این را امت شهید پرور و با بصیرت ایران اسلامی در9دی88 به اثبات رساندند.

اما علی مطهری نماینده مردم تهران در نطق  میان دستورخود در جلسه علنی روز یکشنبه مورخ 21  دی ماه در  مجلس شورای اسلامی بار دیگر از سران فتنه88 حمایت و دفاع کرد و شان خانه ملت را زیر سوال برد و باعث شد امید سران فتنه وبازماندگانشان را به یاس بدل نکند و بهانه به دست رسانه هایی دهد که می خواهند ازسرکوب مخالف در فضای کشور صحبت کنند در حالی که این موضوع صحت ندارد.
هنوز سالهای زیادی از خروش مردم ولایتمدار ایران در حماسه نهم دی ماه نگذشته است که برخی سعی دارند زخم کهنه فتنه را تازه کنند و نو به نو بر آن نمک بپاشند.
سوال اینجاست که شما را چه شده است؟
فکر می کنیدامت شهیدپرور ایران جفای شما را به نظام فراموش کرده اند؟
البته که مردم فراموش نکرده اند. بلکه شمایید که فراموش کرده اید ادعای دروغ شما، نظام را وادار به پرداخت چه هزینه های گزافی کرد.
بهت آور استکه فردی معلوم الحال زبان نطق می گذارد و از سران فتنه و اغتشاش گران88 حمایت میکند..

آقای علی مطهری آیا یک جمله هم درمحکومیت فتنه گران و اغتشاگران بر زبان رانده ای؟ آیااگر آن حرکت خودجوش و حماسی و به موقع مردم در 9 دی ماه نبود،فتنه گران در جای خود می نشستند؟


اکنون وظیفه شرعی ما در قبال شما تذکر و یادآوری است و صد البته که تنها خردمندان متذکر میشوند.
بدانید تبردر دست گرفته اید و هرچه بیشتر بر توهمات زشتتان اصرار بورزید به مانند این است کهم حکم تر، تبر به شاخه ای که دوستان شما را سوار کردند می کوبید .
این تلاشهای بیهوده را در بازسازی فتنه خاتمه بدهید.
اکنون درمقام اتمام حجت باید متذکر شد:

هنوز صدای پیر جماران در گوش مان مترنم است که"پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.

و این پیام بسیجیان است که تا پای جان،  پشتیبان ولابت فقیه و چشم به ولی امر مسلمین امام خامنه ای (مدظله العالی ) دوخته ایم و بدانید که اگر کوچکترین آسیبی را متوجه نظام بدانیم، ۹ دی دیگری را رقم خواهیم زد.
و به ایشان متذکر می شویم که پاسدار حرمت خون شهدا  و اعتماد مردم باشند که امروز در سایه فداکاریایشان بر این منصب نشسته اند...

و من الله توفیق

بسیجیان مرکز مقاومت بسیج سپاه قادرآباد
دی1393

نام:
ایمیل:
* نظر: