دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۵:۳۸:۳۴
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۴۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
استان فارس * 14 تا 19 بهمن ماه 1393
اولین نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی ویژه دهه فجر برگزار می شود .
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس ،دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و دفتر امور بانوان و خانواده وزارت صنعت ، معدن و تجارت با همکاری سایر دستگاه های مرتبط و دفاتر متناظر آنها در استان ها و هم زمان با سال اقتصاد و فرهنگ ، اولین نمایشگاه های منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی در هفت منطقه کشور به میزبانی استان های : اصفهان ، البرز ، بوشهر ، خراسان رضوی ، فــــارس ، کرمانشاه و گیلان برگزار خواهد نمود . 


اهداف برگزاری نمایشگاه :
•    زمینه سازی موثر برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور با تاکید بر حرکتهای جهادی توسط بانوان فعال
•    ایجاد روح همکاری ملی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در زنان و به تبع آن در جامعه
•    تقویت تعامل بین دستگاهی با توجه به مقتضیات منطقه ای و استانی
•    توجه به توسعه اشتغال در سطح منطقه به ویژه مناطق محروم
•    تقویت بنیه اقتصادی خانوارها با تاکید بر خانواده های زن سرپرست

نمایشگاه استان فارس :

در این طرح ، استان فارس میزبان سه استان کهگیلویه و بویراحمد ، کرمان و یزد خواهد بود . در این نمایشگاه که مقارن با دهه مبارک فجر سال 1393 در مدت شش روزه 14 تا 19 بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان ، سالن ملاصدرا ، برگزار خواهد شد ، بانوان نخبه منتخب چهار استان (فارس و استان های میهمان)‌، توانمندی های خود را در قالب حدود 100 غرفه ارایه خواهند نمود.
این توانمندی ها در زمینه های مختلف علمی ، قرآنی ، صنعتی ، معدنی ، بازرگانی ، کشاورزی ، فرهنگی ، ورزشی ، پزشکی و سلامت ، کارآفرینی ، مهارت آموزی ، هنری و ... و به صورت ارایه و معرفی و یا عرضه و فروش محصولات و تولیدات خواهد بود.
غرفه های پیش بینی شده نمایشگاه با مساحت 9 مترمربع و هزینه اجاره هر غرفه برای شش روز نمایشگاه 1800000 ریال خواهد بود که غرفه هایی که تنها برای معرفی توانمندی در اختیار بانوان نخبه قرار می گیرد با همکاری و نظر مساعد شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس شامل تخفیف 100 درصدی و به صورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت .
ساعت بازدید نمایشگاه همه روزه از ساعت 10 صبح لغایت 19 خواهد بود .

متقاضیان شرکت در نمایشگاه استان فارس :
کلیه بانوان نخبه و توانمند استان فارس و استان های کهگیلویه و بویر احمد ، کرمان و یزد ، برای ثبت نام دریافت غرفه و شرکت در نمایشگاه می توانند  فرم ثبت نام را از لینک زیر دریافت و پس از تکمیل به دفتر امور بانوان و خانواده ارگان متبوع خود مراجعه و یا به صورت مستقیم به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی : شیراز – خیابان هفت تیر – چهارراه اردیبهشت – سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس مراجعه فرمایند.  
 فرم ثبت نام اخذ غرفه و شرکت در نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار با تاکید بر اقتصاد مقاومتی ویژه دهه فجر در استان فارس

 
ثبت نام اولین نمایشگاه منطقه ای مشارکت زنان در توسعه پایدار (برگزاری 14 تا 19 بهمن) ویژه بانوان فعال اقتصادی ، کارآفرین و نخبه و موفق در زمینه های مختلف علمی ، هنری ، فرهنگی ، اجتماعی و ... به میزبانی استان فارس * سایت ثبت نام : frs.mimt.gov.ir بخش امور بانوان * آخرین مهلت ثبت نام : 25 دی *

شماره تماس دبیرخانه : خیابان هفت تیر – چهارراه اردیبهشت – سازمان صنعت ، معدن و تجارت فارس

تلفن تماس : 09177117588 - 07132317047

پست الکترونیک دبیرخانه :       fars.womenshow@gmail.com

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: