شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۴۹:۵۵
کد خبر: ۴۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
دهه فجر امسال در اقلید صورت می‌گیرد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید از رونمایی کتاب شعر «باز باران» در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، رضا علی‌اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید با اشاره به خون‌هایی که در به ثمر رسیدن انقلاب ریخته شده است، اظهار کرد: حراست و محافظت از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی وظیفه خطیری بوده که بر عهده تمام مسئولان و مردم ایران است.

 

وی به رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در رهبری الهی و وحدت ملی اشاره کرد و افزود: حفظ و ارتقای وحدت عمومی از آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است و گرامی‌داشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی و زنده کردن نام و یاد شهدا و ایثارگران انقلاب و آشنا ساختن نسل جوان با روح انقلاب، از گام‌های مهم در حفظ بیشتر و بهتر انقلاب و ارزش‌های آن است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید عنوان کرد: برگزاری نشست تخصصی کانون‌های مساجد این شهرستان در راستای بیان آرمان‌های انقلاب اسلامی، گزارش عملکرد کانون‌های مساجد، تبادل‌نظر بین اعضای کانون و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی از ویژه‌برنامه‌های دهه فجر امسال اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان است که با حضور ائمه جماعات، مدیر کانون و رابط فرهنگی 35 مسجد در سطح اقلید برگزار خواهد شد.

 

این مسئول با اشاره به رونمایی کتاب شعر «باز باران» لیلا افضلی در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: برگزاری کارگاه ادبی شعر و داستان از ویژه‌برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقلید در این ایام است تا با حضور اساتید برجسته کشوری و بحث، بررسی و نقد آثار هنری شاعران و نویسندگان شهرستانی و تبادل افکار هنری، زمینه پیشرفت بیشتر هنرمندان این شهرستان فراهم شود.

 

علی‌اکبری با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، ورزشی و ... متعددی توسط ادارات مختلف اقلید در دهه فجر امسال تدارک دیده شده است، بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و تربیتی، نشست تخصصی کانون مساجد، همایش اصحاب فرهنگ و هنر، شب‌ شعر، جشن انقلاب و بازدید از نگارخانه طرح و نقش، برپایی ایستگاه نقاشی، کارگاه ادبی شعر و داستان و نمایشگاه آثار خوش‌نویسان برتر اقلید از ویژه‌برنامه‌های اجرایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان در راستای بزرگداشت ایام پرافتخار پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: