دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۷:۲۵:۰۸
کد خبر: ۴۸۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
حسنی در نشست هم اندیشی نقش هنر در احیاء امربه معروف ونهی از منکر:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس گفت: هنر در ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقشی خطیر و تاثیرگذار را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، نخستین جلسه هم اندیشی "نقش هنر در احیای امربه معروف ونهی ازمنکر" با حضور مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، اعضای شورای قشر بسیج هنرمندان فارس با دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس برگزار گردید.

 

حجت حسنی، مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس، با اشاره نقش هنر بیان داشت: هنر در ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقشی خطیر و تاثیرگذار را دارد و در امر به معروف ونهی از منکر باید از مرحله ی گفتگو و از قالب های کلیشه ای همایش خروج یابیم.

 

حسنی افزود: سازمان بسیج هنرمندان فارس دارای ظرفیت های بسیاری است که در قالب انجمن های تخصصی خود و استفاده از رسانه های دیداری و شنیداری می توانند با اجرا برنامه های هنری خود ترویج دهنده و اشاعه دهنده امر به معروف ونهی از منکر در جامعه باشند.

 

حسنی در ادامه افزود: برنامه های پیش بینی شده در این امر را می توان در قالب برنامه های اجرایی سال آینده در نظر گرفته شود و با ایجاد شور وهیجان در بین هنرمندان این مورد را دنبال نمود.

 

مسئولان باید به امربه معروف ونهی از منکر توجه نمایند و هنرمندان را در تولیدات هنری در اشاعه امربه معروف ونهی از منکر را یاری دهند. 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: