گزارش
یادواره شهداء دهستان فداغ
حوزه های مقاومت امام خامنه ای (مدظله العالی)وحضرت زینب کبری (س)دهستان فداغ
boletیادواره شهداء دهستان فداغ
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
یادداشت و گفتگو
دوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
مدیریت تربیت وآموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletدوره تربیت و تعالی برادران وظیفه
همایش بصیرتی عمارهای ولایت
ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گراش؛
boletهمایش بصیرتی عمارهای ولایت
همایش وحدت و نهضت روشنگری
نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه گراش؛
boletهمایش وحدت و نهضت روشنگری
کد خبر: ۴۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
حزب‌الله قطعاً به این حمله پاسخ می‌دهد که این پاسخ می‌تواند در قالب یک بمب‌گذاری جاده‌ای در مرز لبنان و سرزمین‌های اشغالی یا حمله موشکی در قالب یک مجموعه منظم به "تل‌آویو" باشد.
روز گذشته صهیونیست‌ها باز هم نشان دادند که چقدر متجاوز و وحشی هستند و این را در حملات خود در یک ماه گذشته نشان دادند.
 
حمله به "فرودگاه صادرات واردات دمشق" و منطقه امنیتی "دیماس" و حمله به منطقه "القنیطره" در جنوب سوریه نمونه‌ای از این حملات سبوعانه بود.

سیلی حزب الله به صهیونیست‌ها در جولای و آگوست 2006/هدف قرار شهرک‌های غصبی
 
باید دید رزمندگان حزب‌ الله که در جولای و آگوست 2006 سیلی محکمی به رژیم صهیونیستی زدند و تانک‌های "مرکاوا" کورنت‌های ATGM  و "شهرک‌های صهیونیست‌نشین "صفد"، "نهاریا"، "طبریا"، "کرمئیل"، "کریات شمونه"، "العفوله" و "مرون" و سایر شهرک‌های غصبی را آماج حملات خود قرار دادند، چگونه به این حملات پاسخ می‌دهند.
روزنامه Washington post درباره چگونگی حمله اسرائیل (رژیم صهیونیستی) و نحوه پاسخ حزب الله نوشت: جنگنده‌های اسرائیل (رژیم صهیونیستی) 6 نفر از اعضای حزب الله را در منطقه "القنیطره" (Quneitra) در جنوب "سوریه" در بلندی‌های "جولان" کشتند (به شهادت رساندند).
این روزنامه به نقل از "سالم زهران" تحلیل‌گر سیاسی سوریه اظهار داشت: حزب الله در لبه یک جنگ با اسرائیل در خاک سوریه است.
 
روزنامه Washington post به نقل از ژنرال "ایتای برون"، رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت: من معتقدم بر خلاف جنگ دوم لبنان نیروهای حزب الله را باید در خاک سرزمین‌های اشغالی ببینیم.

حزب‌الله دارای بیش از 150 هزار راکت است

روزنامه Washington post ادامه داد: مقامات نظامی صهیونیست شدیداً نگران فعالیت‌ها، سلاح‌ها و تجهیزات نظامی حزب الله هستند و بر اساس برخی ارزیابی‌ها حزب الله دارای بیش از 150 هزار راکت است.


روزنامه صهیونیستی Hayom درباره نحوه پاسخ حزب الله در جنگ‌های آینده نوشت: حزب الله قصد دارد جنگ را به داخل سرزمین‌های اشغالی بکشاند.
 
"جاناتان اسپایر" تحلیل‌گر مرکز روبین سنتر عنوان کرد: کشته شدن (شهادت) مبارزان حزب الله می‌تواند باعث تغییر قواعد بازی و طرح‌ریزی حملات از داخل سوریه به اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) باشد.

جنگ بعید است

سایت Times of Israel ؛ در مقاله‌ای با عنوان جنگ بعید است اما برخی واکنش‌های حزب‌الله پس از جنگ توسط کارشناسان نوشت: کارشناسان معتقدند یک حمله تلافی جویانه ممکن است رخ دهد اما یک حمله وسیع مخاطره‌آمیز خواهد بود بدون شک حزب‌الله پاسخ این حمله در قالب یک مجموعه موشکی به مرکز سرزمین‌های اشغالی خواهد داد و احتمال کلیه انتقام قوی از داخل لبنان وجود دارد.  
 
راکت‌های حزب الله توانایی تهدید تل‌آویو را دارد

روزنامه Haaretz ؛ چاپ رژیم صهیونیستی با اشاره به توانایی‌های موشکی حزب‌الله اظهار داشت: حزب‌الله تهدید حمله به رژیم صهیونیست) را از مرزهای سوریه را مطرح کرده است و راکت‌های حزب الله توانایی تهدید تل‌آویو را دارد.  
 
روزنامهJerusalem post ؛ با بیان این که امکان تلافی حمله اسرائیل وجود دارد، افزود: سربازان (صهیونیست) همواره نگران بمب‌هایی هستند که امکان دارد حزب‌الله در مزارع "شبعا" کار بگذارد و این حملات (حملات صهیونیست‌ها) در جنگ 33 روزه در اسرع وقت پاسخ داده شود.  
 
این روزنامه با اشاره به احتمال پاسخ حزب‌الله و پیام این گروه پس از حمله رژیم صهیونیستی ادامه داد: اگر چه ما در سوریه و در جبهه شرق لبنان مشغول جنگیم اما مقاومت باقی بوده و مقاومت آماده برای مقابله با دشمنی اسرائیل) است.  
 
حملات صهیونیست ها زمینه ساز ماجراجویی پرهزینه در غرب آسیا

سایت smh؛  با تشریح حمله اسرائیل  به مرز سوریه پس از سخنرانی سید حسن نصرالله به نقل از شبکه تلویزیونی "النهار" اظهار داشت: دشمن صهیونیستی دیوانه شده و این می‌تواند تبدیل به یک ماجراجویی پرهزینه در غرب آسیا شود.  
 
سایت   au.news ؛ با اشاره به نظر کارشناسان درباره آمادگی حزب‌الله برای پاسخ به رژیم صهیونیستی نوشت: موشک‌های حزب‌الله می‌توانند به اسرائیل ضربه بزنند و حزب‌الله تجهیزات قدرتمندی هم چون موشک فاتح 110 دارد که 200 کیلومتر (125 مایل) برد داشته که می‌تواند سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار دهد. 


سردار جوانی:در روزهای آینده رژیم صهیونیستی پاسخ اقدام جنایتکارانه خود را دریافت خواهد کرد

سردار "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اقدام جنایتکارانه و تجاوز آشکار رژیم صهیونیستی و حمله هلیکوپترهای صهیونیستی به منطقه "مزارع الامل" در "ریف القنیطره" که در اثر آن تعدادی از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان به شهادت رسیدند، اظهار داشت: به طور قطع اقدام ددمنشانه و تجاوزکارانه رژیم منحوس صهیونیستی پاسخ شدیدی را از سوی حزب‌الله لبنان در پی خواهد داشت.
 
وی تصریح کرد: در گذشته شاهد این مطلب بودیم که سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله لبنان بارها در صحبت‌هایش اشاره به این داشته است که به هر نوع تجاوز رژیم صهیونیستی پاسخ کوبنده خواهد داد.
 
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: پیشینه و سابقه صحبت‌های سید حسن نصرالله به گونه‌ای است که همه ساکنان سرزمین‌های اشغالی به‌خصوص صهیونیست‌ها براین باور هستند آن چه که سید حسن نصرالله می‌گوید به واقعیت می‌پیوندد زیرا وی اهل شعار نیست، بر همین اساس در روزهای آینده رژیم صهیونیستی پاسخ این اقدام جنایتکارانه را دریافت خواهد کرد، لذا کاری که صهیونیست‌ها انجام دادند یک اقدام جنایتکارانه و تجاوزگرانه بود و حزب‌الله این حق را بر خود محفوظ می‌داند که جواب این اقدام را بدهد.

سردار جوانی درباره چگونگی پاسخ حزب‌الله به این اقدام رژیم صهیونیستی، یادآور شد: همان‌طور که در گذشته شاهد آن بوده‌ایم حزب‌الله همه اقدامات خود را با توجه به تدابیر خود در زمان مناسب پاسخ می‌دهد، بر اساس همین برآورد است که در بین مردمان سرزمین‌های اشغالی و به خصوص مناطق شمالی اسرائیل، وحشتی آن‌ها را فرا گرفته است.   
 
وی تأکید کرد: حزب‌الله اکنون در موقعیتی قرار دارد که می‌تواند به خوبی از توانمندی، سرمایه‌ها، موقعیت و امنیت خود دفاع کند.
 
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه به نظر می‌رسد صهیونیست‌ها دچار یک نوع خطای راهبردی شده‌اند، بیان‌ داشت: اقدامی را که صهیونیست‌ها انجام دادند نشان از این دارد که آن‌ها در راستای همکاری آشکار با گروهک‌های تروریستی در سوریه به ویژه گروهک تروریستی النصره قدم برمی‌دارند، در واقع می‌توان گفت اقدام صهیونیست‌ها اقدامی در راستای کمک به تروریست‌ها در سوریه بود و می‌خواستند تا با ضربه زدن به حزب‌الله، سوریه را دوباره به چالش بکشند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بر این باور است که از طریق این اقدامات می‌تواند حزب‌الله لبنان را تضعیف کند اما با توجه به آن چه در گذشته شاهد بودیم این اتفاق هرگز نخواهد افتاد و واقعیت این است که هر اقدامی که رژیم صهیونیستی در راستای تضعیف حزب‌الله انجام می‌دهد نتیجه آن تقویت حزب‌الله نسبت به قبل می‌شود و این اقدام نیز چنین نتیجه‌ای در پی خواهد داشت، از همین‌رو وقتی صهیونیست‌ها پاسخ قاطع و کوبنده حزب‌الله را دریافت می‌کنند متوجه می‌شوند حزب‌الله نه تنها ضعیف نشده، در واقع قدرتمندتر هم شده و موقعیتش نیز ارتقا پیدا کرده است.


پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت

پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت

پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت


پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومتپاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت


پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت


پاسخ قطعی حزب‌الله به تجاوزگری اسرائیل / وحشت صهونیست‌ها از پاسخ موشکی مقاومت


نام:
ایمیل:
* نظر: