يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۲:۵۷
کد خبر: ۴۸۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴
در بیانیه سازمان بسیج کارمندان کشور اعلام شد
سازمان بسیج کارمندان کشور با صدور بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از اعمال تروریستی در همه جای دنیا، توهین به ساحت مقدس پیامبر رحمت (ص) را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج کارمندان کشور، متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"و ما أرسلناک إلا رحمة للعالمین" / سوره انبیاء، آیه ۱۰۷

 

حوادث تروریستی اخیر در کشور فرانسه و در محل دفتر نشریه «شارلی ابدو» و پس از آن، توهین مجدد این نشریه به ساحت مبارک و نورانی پیامبر رحمت و مهربانی، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، یک بار دیگر اذهان عمومی ملت‌های آزاده جهان به ویژه مسلمانان را به آنچه در معادلات سیاسی جهان غرب می‌گذرد، معطوف و متوجه کرد.

 

در شرایطی که انتقادات نسبت به روند مداخلات نظامی خونین آمریکا و هم‌پیمانان اروپایی آن در غرب آسیا به ویژه در عراق و سوریه روز به روز افزایش یافته و برجسته‌تر می‌شود، وقوع یک حادثه تلخ و غیرقابل دفاع در دفتر نشریه‌ای که از قضا سابقه توهین‌های گذشته به اعتقادات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان را در کارنامه خود دارد و پس از آن بازنشر کاریکاتور توهین‌آمیز به رسول اعظم(ص)‌ این سؤال را پیش روی افکار عمومی جهان و صاحبان ایده‌های مستقل قرار می‌دهد که ارتباط میان این وقایع چیست و این رویدادها با چه نیتی و از کجا طراحی و هدایت می‌شود؟! به ویژه اینکه بلافاصله پس از وقوع این حوادث، سران کشورهایی که خود بزرگترین حامیان سیاسی و پشتیبانان لجستیکی گروه‌های تروریستی تکفیری در منطقه بوده‌اند، دوشادوش نخست‌وزیر رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی، دست به راهپیمایی اعتراض‌‌آمیز زده و ترور روزنامه‌نگاران را محکوم می‌کنند! قرینه‌ای که بیش از پیش، از وجود یک سناریوی مشکوک در پشت پرده حوادث اخیر خبر می‌دهد.

 

نکته مهمی که در تدوین فاز جدید پروژه اسلام ستیزی وجود دارد این است که صهیونیسم جهانی سعی در به حاشیه کشاندن مسلمانان دارد؛ و اگر ما مسلمانان نسبت به این اهانت ها منفعلانه برخورد کنیم، با سکوتمان تبلیغات دشمن را تأیید کرده ایم. پس بهترین راهی که مسلمان می تواند انجام دهند، اعتراض های پی در پی، مبارزات فرهنگی و تحریم کالاهای کشورهای هتاک و از همه مهم تر ایجاد وحدت است.

 

سازمان بسیج کارمندان کشور، ضمن ابراز تأسف از حوادث تروریستی روی داده در همه نقاط جهان از جمله پاریس، اقدام مزورانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم می‌کند و و از عموم آزادمردان و پیروان ادیان آسمانی به ویژه علما و نخبگان امت اسلام می خواهد تا در برابر این اقدام وقیحانه موضعگیری نموده و تلاش خود را مصروف افشای پشت پرده جریان های تروریستی اسلام نما و همچنین دشمنان پلید اسلام ستیز و اهانت کنندگان به ساحت مقدس حضرت ختمی مرتبت(ص) کنند.

 

 به امید روزی که جهان با ظهور مصلح آخرالزمان، مهدی موعود (عج) سرشار از شمیم عطر آموزه های اسلام ناب محمدی(صلّی الله علیه و اله و سلّم) شود».

 

سازمان بسیج کارمندان کشور

28 دیماه 93
نام:
ایمیل:
* نظر: