آخرین اخبار
کد خبر: ۴۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
اقدا م اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور توهین آمیز پیامبر اکرم (ص) یک توطئه برنامه ریزی شده و هماهنگ با قدرتهای غربی و استکباری علیه اسلام , دین رحمت و هدایت می باشد که هدف آن اسلام هراسی و جلوگیری از موج اسلام گرایی در دنیا بویژه در کشورهای آمریکایی و اروپایی میباشد .

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه سیاسی

اهانت به ساحت قدسی پیامبر اکرم (ص) توطئه طراحی شده استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل میباشد .

اقدا م اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو در انتشار کاریکاتور توهین آمیز پیامبر اکرم (ص) یک توطئه برنامه ریزی شده و هماهنگ با قدرتهای غربی و استکباری علیه اسلام , دین رحمت و هدایت میباشد که هدف آن اسلام هراسی و جلوگیری از موج اسلام گرایی در دنیا بویژه در کشورهای آمریکایی و اروپایی میباشد .

این ماجرا کاملا هدفمند میباشد و عاملان پشت پرده آن نمی خواهند که در اروپا کسی صدای اسلام را بشنود و اسلام گشترش یابد و مسلمانان اروپا را با تهمتهایی نظیر تروریست و افراطی بودن و ..... تحقیر و تهدید و تحت انواع فشارها و محدودیتها قرار میدهند تا اهداف نامشروع سیاسی و اقتصادی و نظامی و فرهنگی خود را تحقق بخشند .

اندیشه های عمیق اسلام ناب محمدی توانسته است انسانهای خواب آلود را بیدار کند و جهان را به جبهه ای در مقابل منافع مستکبران و جهان خواران تبدیل کند , جریانهای خونخوار متحجر با عناوین بهائیت , وهابیت , طالبان , القائده و داعش و ..... که ساخته و پرداخته و حمایت شده از جمیع جهات توسط غرب به رهبری آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب کودک کش میباشد جهت ایجاد انحراف و اختلاف در بین مسلمانان و ضربه زدن به مسلمانان ونابود کردن امکانات و زیر ساختها و منابع انسانی و مادی کشورهای اسلامی و ایجاد امنیت برای رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از منافع جبهه استکبار و ایجاد در امد از طریق فروش سلاح و تجهیزات و تولیدات و محصولات غرب برای آنان میباشد هیچ جایگاهی در دین مبین اسلام ناب ومسلمانان نداشته و اقدامات افراطی وجاهلانه و جنایتکارانه آنان از قبیل حمله و تخریب اماکن مقدسه , سربریدن مسلمانان به اسم تکفیر , به بردگی و اسارت گرفتن زنان و دختران و فروش آنان و سایر جنایتها همگی محکوم میباشد .

ما بسیجیان , پاسداران و سربازان انقلابی و ولایت مدار سپاه ناحیه فیروزآباد اقدام غیر انسانی و غیر اخلاقی نشریه شارلی ابدو کشور فرانسه در توهین به پیامبر رحمت (ص) به بهانه آزادی بیان را محکوم نموده و پایبندی و وفاداری به دین مبین اسلام و مذهب حقه تشیع و اندیشه ها و آرمانهای والای اسلامی و انقلابی تمامی شهدا و امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله العالی) ولی امر مسلمین جهان اعلام نموده و تاپای جان از دین مبین اسلام ناب محمدی (ص) دین رحمت و هدایت و روشنگری وآزادگی و آرمانها و اندیشه های اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم نمود .

((والسلام علیکم رحمت الله و برکاته))

1/11/1393 برابر با 29 ربیع الاول 1436 قمری

واحد سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه فیروزآباد فارس

نام:
ایمیل:
* نظر: