يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۳:۴۸:۳۸
کد خبر: ۴۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
بیانیه
این بیانه دیروز در مکان برگزاری نماز جمعه شهر زرقان،در ملا عام قرائت شد. متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه دفتر بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان در پی هتک حرمت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(ص)

"وَ ما اَرسَلناکَ الّا رَحمَهً لِلعالَمین" آیه 107 سوره انبیاء

مدتهاست اهانت به مقدسات ادیان الهی و در رأس آن ها دین مبین اسلام دست آویز سودجویان و مستکبرین جهانی به ویژه صهیونیسم جهانخوار گردیده و غرب تبدیل به مکانی برای جولان متحجرین لاابالی گشته، متحجرینی که عقده های چندین و چند ساله ی خویش از اختناق حاصل از سیاست های کلیسا را این بار با سیاست مداران دموکرات خویش گره زده اند و با شعار آزادی به هتک مقدسات الهی می پردازند.

چه بسیار رفتار و اخلاق نیکی که از پیامبر رحمت و مهربانی ها جهانی نشده و عالمیان از آن زیبایی های رفتاری و اخلاقی بی خبرند. لیکن عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد و مصداق این مطلب همین اهانت های ناجوانمردانه ایست که توسط وحشی ترین افراد انجام می شود. هرگاه اهانتی صورت می گیرد خونِ کوچک و بزرگ، پیر و جوان، و هر دوستدار پیامبر اکرم(ص) به جوش آمده و با تلاش فراوان و ضمن محکوم کردن اهانت ها، آن زیبایی های بزرگترین فرستاده خدا را به مردم دنیا اعلام می دارند و پس از چندی جمع کثیری از جهانیان از آن خلقیات نیکو خبردار شده و به حقیقت اول بزرگمرد عالم بیشتر پی می برند.

در شأن وجود پاکش همین بس که بگوییم پیامبر ما همان پیامبری است که خداوند منان در وصفش می فرماید: "و تو را نفرستادیم جز آن که می خواستیم به جهانیان رحمتی ارزانی داریم". پیامبری که جواب سنگ اندازان نادان و کسی که شکمبه گوسفند بر سر مبارکش می ریزد را با مهربانی و به عیادت رفتن در زمان بیماری آن فرد می دهد.

وحتی این دشمنی ها هم با موضع گیری های بجای دلدادگان به روشنگری بیشتر و مطرح شدن چهره ی اصلی اسلام عزیز در تمام دنیا خواهد انجامید.

در پایان ما دانشجویان بسیجی دانشگاه های زرقان همراه با دیگر نمازگزاران نماز دشمن شکن جمعه ضمن دعوت از همه ی آزادگان جهان به ویژه جوانان اروپا و آمریکا که مورد خطاب مستقیم رهبر انقلاب هستند به شناخت دقیق و عمیق معارف روح بخش اسلام ناب محمدی(ص) بدون واسطه و همچنین به دور از هیاهوی اسلام ستیزان و اسلام هراسان، این اعمال زشت و زننده ی توهین به مقدسات را محکوم کرده و انزجار خود را از هتاکان بی شرم اعلام می داریم.

دفتر بسیج دانشجویی شهید زین الدین زرقان بهمن ماه 1393

نام:
ایمیل:
* نظر: