کد خبر: ۴۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
آقایان دولتی مراقب باشید؛
جامعه کارگری و کارفرمایی استان فارس در حمایت از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه داراب بیانیه ای صادر کرده است.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری و در پی حمایت فرماندار داراب از یکی از فتنه گران و گذشتن از خطوط قرمزی که توسط رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) ترسیم شده است و در حمایت از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه داراب، جامعه کارگری و کارفرمایی استان بیانیه ای صادر کرده است که به شرح ذیل می باشد.

مسئله فتنه و فتنه گران از مسائل مهم و از خطوط قرمزی است که آقایان دولتی و وزرا باید بر آن پایبند باشند (مقام معظم رهبری مدظله العالی).

و اعْتَصِموا بِحَبْلِ اللَّهِ جميعاً و لا تَفَرَّقوا»: «همگى به رشته دين خدا چنگ زده و به راه‏هاى متفرق نرويد» آل‏عمران: 103.

هنوز که هنوز است خاطرات تلخ سال 88 در ذهن و فکر مردم پاک نشده است و بیاد دارند که چگونه اتفاقات ناگوار آن سال باعث شادی دشمن شد و قلب مردم و ملت شهید پرور را لرزاند.

مردم هنوز فتنه های آن سال را فراموش نکرده اند و با یادآوری آن چهره های فتنه گران نیز در ذهنشان پررنگ می شود.

آیا 9 دی کافی نبود؟ آیا مرگ بر فتنه گران کافی نیست؟ آیا برائت مردم از سران فتنه کافی نخواهد بود که بعضی از مسئولین در جلسه های خود حمایت صددرصدی خود را از بعضی از فتنه گران نشان می دهند و با اسم و عکس آنها عکس یادگاری می اندازند.

فرمایشات مقام معظم رهبری 5 سال است که راه را بر همه روشن کرده و بارها در سخنان خود فرموده اند که فتنه و فتنه گران از خطوط قرمز نظام است، اما بازهم بعضی از مسئولین راه را گم کرده و باعث ناراحتی مردم می شوند.

در این میان روحانیون و علمای دلسوز، بارها و بارها از خودگذشتگی های خود را نشانداده اند و ثابت کرده اند که دلسوز و نگران اسلام، انقلاب، مردم و نظامی هستند که به این سادگی به دست نیامده و با خون هزاران شهید قوت گرفته است.

سوال کارگران و کارفرمایان استان فارس از فرماندار داراب این است که مگر امام جمعه داراب در ابتدا این تذکر را نداده بود که از خطوط قرمز عبور نکنید؟
مگر بارها حضرت آقا گوشزد نکرده اند که راه خود را از فتنه گران جدا کنید و راه درست را انتخاب کنید؟

جامعه کارگری و کارفرمایی، شورای عالی قشر و مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس حمایت خود را از نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه داراب نشان می دهد و بازهم این تذکر را می دهد که مراقب خوط قرمز ها باشید.

همچنین کارگران و کارفرمایان در پی مباحث مطرح شده در جلسه‌اي بين يكي از پاسداران و مجموعه‌اي از مديران وزارت كشور حمایت خود را از سخنان نماینده ولی فقیه که گفتند: سپاه جايگاه رفيعي دارد و در اين شرايط اگر بخواهيم حرمت سپاه را ناديده بگيريم، خيانتي است كه خداوند از آن نمي‌گذرد نشان دادند و از تمام مسئولین خواستند که قدر این وحدت را بدانند و با ایجاد همچین کارهایی باعث تفرقه و جدایی نشوند.


انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: