شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۳:۰۸:۲۵
کد خبر: ۴۸۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴
در پی اقدام بی شرمانه مجله فرانسوی
سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حرکت سخیف نشریه ی فرانسوی در توهین به پیامبر اکرم (ص)، خواستار اتحاد جامعه اسلامی در مقابل دشمنان اسلام گردید.

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

اسلام، آیین حق الهی ودین میانه روی است و آخرین و کامل ترین و بهترین دین در تأمین سعادت بشری وجامعترین دین در تأمین مصالح دنیوی واخروی انسانهاست و به جرأت می توان ادعا کرد که اگر قوانین و دستورات اسلام آن طور که هست، در تمام نقاط دنیا و به صورت کامل و صحیح پیاده شود، صلح و امنیت همه جهان را فرا می گیرد و محبت و برادری جایگزین ظلم و ستم و رفاه و آسایش، جایگزین فقر و فلاکت خواهد شد.

اما متأسفانه مدت مدیدی است که اسلام ستیزان و متکبران، با ترس از اینکه تفکر اسلام سیاسی فراگیر شود، با حربه های گوناگون و رفتارهای غیر اخلاقی سعی در  مبارزه با این دین مبین داشته اند و در تلاش برای تغییر دیدگاه جهانیان از چهره درخشان اسلام بوده و هستند تاجایی که مبارزه و مخالفت با اصول بنیادین اسلام عزیز همواره در دستور کار سردمداران زر و زور قرار داشته است.

از طرفی حضرت محمد (ص) ختم رسالت و نبوت، پیامبر رحمت و مودت، برگزیده این دین الهی است که در زمان جهل و تاریکی، از طرف خداوند متعال برای هدایت بشر، پرچم اسلام را بر دوش کشید و تاریخ بشریت را متحول ساخت.

اینک جهان، برهه ای از زمان را تجربه می نماید که از یک سو اسلام به عنوان یک تفکر سیاسی در حال تبدیل شدن به تفکر غالب جهان است و از سوی دیگر دشمنان اسلام، موج مخالفت ها و تهاجم رسانه ای و تبلیغاتی را جهت خدشه وارد کردن بر چهره درخشان این آیین بر حق الهی و جلوگیری از موج توسعه و گسترش آن در دستور کار قرار داده اند و با حمایت های مالی و معنوی خود، بر دامنه اقدامات ضد اسلامی و افراطی گرایانه خود می افزایند.

هجمه تبلیغاتی گسترده رسانه ای استکبار علیه اسلام، کمک به تاسیس، ترویج و گسترش فرقه های انحرافی و تکفیری با نام اسلام ولی بر ضد اسلام همچون گروه های تروریستی القاعده، داعش و ...، تولید فیلم های ضد اسلامی و ایجاد تردید و تشکیک در باورها و اعتقادات مسلمانان از طریق شبکه های ماهواره ای، جنگ و کشتار بی رحمانه مسلمانان توسط رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان نهادهای بین المللی و ... همه و همه نشان دهنده  عمق دشمنی و مخالفت و کینه ایادی کفر به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است که دلیل بر مظلومیت اسلام و حقانیت آن دارد.

و اینک نیز مجله فکاهی فرانسوی شارلی ابدو در یک اقدام بی شرمانه، از طریق باز نشر و چاپ کاریکاتور پیامبر اعظم(ص)، به ساحت مقدس بهترین آفریده الهی، پیامبر انس و رحمت، توهین نمود که با حمایت دولتمردان فرانسه و غرب از این اهانت، می توان به عمق کینه و دشمنی آنها به اسلام ناب محمدی پی برد.

لذا سازمان بسیج کارمندان استان فارس، همگام با مسلمانان جهان و ملت شریف ایران اسلامی، ضمن اعلام انزجار و بیزاری جامعه بسیج کارمندی از این اقدام بی شرمانه، هرگونه توهین به مقدسات اسلام عزیز را محکوم نموده و آمادگی جامعه بسیج کارمندی را در اجرای فرامین ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مد ظله العالی) اعلام داشته و ضمن محکوم نمودن هرگونه خشونت و تروریسم، خواستار اتحاد جامعه اسلامی در مقابل دشمنان اسلام گردید و خطاب به سردمداران زر و زور اعلام می دارد که جهان، ظلم و دشمنی را برنمی تابد و دیری نخواهد پایید که منجی عالم بشریت، حضرت صاحب الزمان(عج) بساط ظلم و باطل را ریشه کن خواهد نمود و پرچم حق و عدل  را برافراشته خواهد نمود.

سازمان بسیج کارمندان سپاه فجر استان فارس

پنجم بهمن ماه 1393



224224

نام:
ایمیل:
* نظر: