يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۲:۲۴:۲۳
کد خبر: ۴۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۸
بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی شیراز برگزار می کند:
مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی شهر شیراز از برگزاری جشنواره سراسری کاریکاتور فریب آزادی در شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، غلامرضا شادمان، مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی شهر شیراز امروز، از برگزاری جشنواره سراسری کاریکاتور فریب آزادی در شیراز خبر داد.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره به‌همت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های غیرانتفاعی شهر شیراز به‌صورت کشوری در شیراز برگزار می‌شود، گفت: با توجه به اهانت گسترده دنیای غرب و استکبار جهانی بر علیه مقدسات مسلمانان تلاش کردیم تا از طریق ایجاد موج‌های گسترده مبنی بر تحکیم وحدت مسلمانان و تبیین چهره واقعی استکبار اقدامات مختلفی را انجام دهیم.

 

شادمان این جشنواره را یکی از مهم‌‌ترین اقدامات دانشجویان بسیجی در راستای پاسخ به اقدامات هتاکانه دشمنان اسلام دانست و بر لزوم همکاری دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره تأکید کرد.

 

وی به موضوعات این جشنواره اشاره کرد و گفت: این جشنواره با سه موضوع مجله شارلی ابدو، بنیانگذار رژیم غاصب صهیونیستی  و آزادی بیان در غرب برگزار خواهد شد.

شادمان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت نام، می‌توانند آثار خود را همراه با مشخصات و شماره تماس تا تاریخ 24 بهمن‌ماه به نشانی پست الکترونیکی karicator.jashnvare@gmail.com  ارسال کنند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: