کد خبر: ۴۹۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱
معاون امور ورزش بانوان:
معاون امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر توجه به مسایل فرهنگی در ورزش بانوان تاکید کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری فصل الخطاب ورزش زنان و مدیران و سیاستگذاران زن است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، رباب شهریان در گردهمایی مشترک نواب رییس فدراسیون ها و هیات های ورزشی افزود: در دیدار اخیر جامعه ورزش با رهبر معظم انقلاب، ایشان بر لزوم نگاه ارزشی و فرهنگی به ورزش بانوان تاکید فراوانی داشتند.

شهریان گفت: بر این اساس ما به عنوان مسوولین اجرایی این حوزه باید بتوانیم با تلاش برای رشد و توسعه ورزش زنان در زمینه ورزشی و هم فرهنگی دغدغه ها و فرمایشات ارزشمند رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشیم.

وی با تاکید بر لزوم توجه و نقش موثر مسوولان استان ها در جهت توسعه ورزش زنان افزود: باید در جلسات شورای استانی و با توجه به برنامه های چشم انداز توسعه ورزش در استان ها، مطالبات بحق زنان ورزشکار مطرح و پیگیری شود.

به گفته وی معاونت امور ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برنامه های متنوعی برای ورزش زنان در نظر دارد.

در این نشست هم چنین به ارتقای دانش مربیان، نحوه تعامل نواب رئیس بانوان فدراسیون ها با هیات های ورزشی و ضرورت استفاده بهینه از فضاهای ورزشی موجود در کشور تاکید شد.

نواب رییس فدراسیون ها و هیات های ورزشی در این نشست اصلاح اساسنامه فدراسیون های ورزشی و دادن اختیارات بیشتر در امور مرتبط با زنان در فدراسیون ها را خواستار شدند.


نام:
ایمیل:
* نظر: