کد خبر: ۴۹۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس:
جعفر قادری گفت: اقتصاد کشور شکوفا نمی شود، مگر با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های عظیم کشور.
به گزارش خبرنگار بسیج کارگری، جعفر قادری رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس و نماینده مردم شیراز در مجلس، از فرصت بدست آمده برای کاهش وابستگی هرچه بیشتر به نفت گفت: با کاهش روز افزون قیمت نفت در بازارهای جهانی بهتر است برنامه ای برای کاهش وابستگی کشورمان به این محصول را تدوین کنیم.

جعفر قادری گفت: با برنامه ریزی دقیق و کارآمد می توانیم اقتصاد کشور را از نفت برداریم تا در آینده ای نزدیک شاهید شکوفایی کشور در بخش های دیگری نیز باشیم.

وی در بخش های دیگری از صحبت های خود افزود: ما در کشوری زندگی می کنیم که توانایی های بالقوه و بالفعل زیادی در حوزه های مختلفی نظیر کشاورزی، صنایع دستی، پتروشیمی، معادن و غیره دارد و با اتکا به این صنایع می توانیم اقتصاد کشور را از تک قطبی بودن برداریم.

رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس در ادامه گفت: اقتصاد کشور شکوفا نمی شود، مگر با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های عظیم کشور.

قادری همچنین حماسه اقتصادی را با اقتصاد مقاومتی هم پیکر خواند و گفت: راهی بجز اجرای اقتصاد مقاومتی نیست و اگر به دنبال حماسه اقتصادی هستیم باید اقتصاد مقاومتی را به خوبی بشناسیم و آن را به خوبی اجرا کنیم.

انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: