جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۶:۲۷:۴۵
کد خبر: ۵۱۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
نخستین جشنواره منطقه‌ای نمایشه‌نامه‌خوانی با حضور هنرمندان سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس در لارستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس و به نقل از خبرگزاری تسنیم، نخستین جشنواره منطقه‌ای نمایشه‌نامه‌خوانی در مراسمی با حضور هنرمندان نمایش و تئاتر از سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس بعد از ظهر امروز در لارستان آغاز به کرد.

 

سیدعلی‌اصغر رفعت حقیقی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لارستان در این مراسم با ابراز خرسندی از میزبانی لارستان در برگزاری این جشنواره اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز این جشنواره تنوع کارها و حضور جوانان هنرمند به ویژه کارگردانان جوان است که سرمایه‌های آتی منطقه محسوب می‌شوند.

 

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد لارستان باید در مدیریت فرهنگی تئاتر منطقه زمینه‌ساز رشد و ادامه فعالیت این هنرمندان تئاتری جوان باشد.

 

دبیر برگزاری این جشنواره با بیان اینکه جشنواره منطقه‌ای نمایشه‌نامه‌خوانی لارستان نقطه آغازی برای ادامه راه تئاترهایی است که نوپاست تصریح کرد: در مقام مدیران فرهنگی و هنری باید برای حمایت از این تئاترها بیاندیشیم و برنامه داشته باشیم.

 

رفعت حقیقی با اشاره به اینکه اداره ارشاد لارستان در حمایت از هنرمندان منطقه متمرکزتر عمل می‌کند، خاطرنشان کرد: این حمایت‌ها شامل بخش‌های مختلف، تئاتر، موسیقی، عکس و غیره است و به طور خاص در حمایت از کارهای فاخر اقدامات موثری اتفاق می‌افتد.

 

نخستین جشنواره منطقه‌ای نمایشه‌نامه‌خوانی لارستان با هدف یادمان شهدای هنرمند این شهرستان با موضوعات ارزشی، دینی، فرهنگ بومی و آزاد به مدت سه روز از تاریخ ۲۹ بهمن تا یکم اسفندماه ۱۳۹۳ با حضور هنرمندان سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس برگزار می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر: