کد خبر: ۵۱۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
تیم شیراز در مسابقات هنرهای فردی زورخانه ای استان فارس در رده سنی بزرگسالان به عنوان قهرمانی دست یافت.
این مسابقات که با نام یادواره زنده یاد، پهلوان حسین اژدهاکش درشهرستان سپیدان برگزار گردید،پس از شیراز که مقام اول را کسب کرد، سپیدان در جایگاه دوم قرار گرفت و کازرون رده سوم را از آن خود کرد.
در نتیجه انفرادی و در رشته کباده(18 کیلو گرم) امین رضا مرادی به مقام قهرمانی دست یافت، محمد علی جوانمردی از شیراز نایب قهرمان شد و میثم رفاهی از سپیدان در رده سوم جای گرفت.
رشته سنگ(70 کیلو گرم) عظیم راحمی از سپیدان مقام اول را کسب کرد، علی نمازی از فسا دوم شد و سید آرش صالح پور از شیراز مقام سوم را کسب نمود.
رشته میل سنگین (30 کیلو گرم) مهدی راحمی از سپیدان قهرمان شد ، مهدی رحیمی از شیراز به مقام دوم رسید و جاسم راهداری از جهرم حائز رتبه سوم گردید.
رشته چرخ تیز، محمد رضا اوجی از شیراز مقام نخست را کسب کرد ومحمد خدابخشی و رضا سلیمانی از کازرون بر سکوی دوم و سوم ایستادند.
رشته چرخ چمنی، محمود اوستان از کازرون قهرمان شد و محمد رضا اوجی از شیراز نایب قهرمان شد.
این مسابقات که با استقبال خوب علاقه مندان این رشته ورزشی همراه بود ، سید غلامرضا کمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و حجت الاسلام موسوی امام جمعه سپیدان و تنی چند از مقامات محلی نیز حضور داشتند.
شهرستان سپیدان،جهرم، ضغاد آباده ، کازرون، شیراز، اقلید، فسا و استهبان تیم های شرکت کننده در این مسابقات بودند که در دسته 90 کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: