کد خبر: ۵۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸
گفتنی است فجری ها این دیدار را با نتیجه 2 بر 1 به سود خود به پایان رساندند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس ديدار فجر سپاسي و شهرداري اردبيل حواشي زيادي بهمراه داشت. بارش شديد برف همراه با باد شديد در 20 دقيقه ابتدايي ديدار موجب شد که ديدار با وقفه ای حدود 30 دقيقه اي ادامه پيدا کند.
 
این وقفه به دلیل اعتراض تیم شهرداری اردبیل ایجاد شد که به عدم وجود توپ نارنجی استاندارد در شرایط برفی حافظیه معترض بودند و گل اول تیم فجر سپاسی را ناشی از محدودیت دید بازیکنان در جریان بازی می دانستند . کادر داوری و ناظر دیدار کم تجربه عمل کردند و با عدم قطع دیدار در دقایق نخستین بازی موجب ایجاد تنش پس از گل اول تیم فجر سپاسی شیراز شدند.

مشکل بزرگ ناظر و داوران نبود توپ نارنجی در استادیوم حافظیه بود آنهم در حالیکه از 48 ساعت قبل ، هواشناسی خبر از بارش شدید برف در شیراز را داده بود. سرانجام مسئولین باشگاه فجر با ارائه توپ های نارنجی و قرمز تولیدی مجید ، توانستند کادر داوری را مجبور به ادامه دیدار نمایند آنهم در حالیکه سازمان لیگ و رییس آن آقای بهروان در هفته های گذشته اعلام کرده بود که تیم های حاضر در لیگ آزادگان موظفند با توپ های آل اسپورت سفید و نارنجی که سازمان لیگ در اختیارشان قرار داده بازی کنند.








مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: