کد خبر: ۵۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
"محمد علی پردل و مهدی راسخی" دوتن از بیلیارد بازان شایسته استان فارس به همراه تیم ملی ایران با کسب چهار مدال طلا ،یک نقره و دو برنز به مقام قهرمانی غرب اسیا دست یافتند.
رییس هیات بیلیارد فارس در این باره گفت : تیم ملی پاکت بیلیارد ایران متشکل از محمدعلی پردل و مهدی راسخی در رشته ناین بال تیمی به قهرمانی رسیدند و چهارمین مدال طلای کشورمان را به ثبت رساندند.
سید کمال پاک فطرت افزود: پردل و راسخی در فینال رقابت های ناین بال تیمی با پیروزی 11 بر پنج در مقابل تیم ملی امارات، مدال طلای این رشته را از آن خود کردند .
وی اضافه کرد: محمد علی پردل در ایت بال انفرادی مدال برنز را به گردن اویخت و در ناین بال انفرادی نیز مدال نقره گرفت تا بیشترین مدال ها را به خود اختصاص دهد.
رییس هیات بیلیارد فارس ضمن گفتن تبریک به این دو ورزشکار و جامعه ورزش فارس افزود: فارس در این رشته در کشور حرف اول را می زند و بیلیارد بازان این استان در موفقیت های تیم ملی همیشه بیشترین سهمیه را دارند.
وی بیان کرد:باید از این ورزشکاران به نحو شایسته تقدیر و حمایت شود چرا که با تلاش انهاست که پرچم پر افتخار کشورمان در میادین آسیایی و جهانی به اهتزاز در می اید.
بر اساس این گزارش تیم امارات با کسب یک مدال طلا، سه نقره و دو برنز نایب قهرمان شد و تیم لبنان با کسب یک مدال طلا به عنوان سومی رسید.
گفتنی است پنجمین دوره مسابقات قهرمانی بیلیارد غرب آسیا با حضور 10 کشور شب گذشته در کشور امارات پایان یافت.
انتهای پیام/224224
نام:
ایمیل:
* نظر: