کد خبر: ۵۳۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
پس از سه هفته، بازی های دسته اول لیگ آزادگان عصر امروز با برگزاری یازده مسابقه هفته نوزدهم را پشت سر می گذارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس پس از هفته هجدهم بازی های دسته اول 23 اسفند 93 بسته شد، تیم های دسته اولی به استراحت نوروزی رفتند و پس از 23 روز وارد هفته نوزدهم می شوند. بازی هایی که از این هفته حساس تر و سرنوشت سازتر شده و شمارش معکوس برای صعود و سقوط آغاز می شود.

تا پایان لیگ دسته اول چهار هفته باقی مانده است. شرایط جدول به نحوی است که کمتر تیمی از حاشیه امنیت برخور دار است به غیر از فولاد نوین اهواز صدرنشین گروه الف که در صورت کسب یک برد راهی لیگ برتر می شود. البته سقوط تیم های تربیت نوین یزد و اتکای گلستان به دسته دوم از قبل محرز شده است و در این چهار هفته باقی مانده هر تیمی نتواند امتیازهای لازم را برای صعود به لیگ برتر و یا برای بقاء در دسته اول جمع آوری کند ، زحمات یک ساله اش بر باد رفته و برای رسیدن به جایگاه بهتر یک سال دیگر باید تلاش کند.

فجر سپاسی - نیروی زمینی ؛ جنگ نظامی ها
جنگ نظامی های گروه ، تحقیقاً جنگی تمام عیار خواهد بود. زیرا هر دو تیم در صورت باخت یک گام به سقوط نزدیک می شوند و از همین رو هر دو تیم در تلاش هستند تا با دست پر زمین را ترک کنند. برای فجر سپاسی با توجه به اینکه 23 امتیازی است و دو پله بالاتر از نیروی زمینی 21 امتیازی در رده هشتم قرار دارد ، نتیجه تساوی هم امیدبخش خواهد بود اما نیروی زمینی برای فرار از سقوط باید به پیروزی برسد.


انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: