چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۰۴:۴۰:۲۰
گزارش
گزارشی از منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مرودشت
boletآبخیزداری و منابع طبیعی مرودشت
کد خبر: ۵۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
زمان مصاحبه ۷ رشته دکتری پژوهش محور دانشگاه آزاد در سایت مرکز آزمون این دانشگاه به نشانی www. azmoon. net منتشر شد.
به گزارش بسیج مهندسین فارس به نقل از گروه علمی باشگاه خبرنگاران دکتر مجتبی علوی فاضل، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در این خصوص افزود: پذیرفته شدگان در دوره دکتری پژوهش محور این دانشگاه می‌توانند با مراجعه به سایت www. azmoon. net از زمان مصاحبه و مکان مصاحبه خود مطلع شوند. 
وی در خصوص رشته‌های اعلام شده برای مصاحبه خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان مصاحبه ۷ رشته دکتری پژوهش محور این دانشگاه شامل برنامه رشته‌های برنامه ریزی درسی، فلسفه تعلیم و تربیت، روان‌شناسی تربیتی، روان‌شناسی عمومی، روان‌شناسی سلامت، روان‌شناسی و آموزش کودکان استثنایی و مشاوره در سایت اعلام شده است. 

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان باید در روزهای مصاحبه مدارکی خود شامل اصل مدرک کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد به ضمیمه ریز نمرات دو مقطع، طرح تحقیقاتی و فرم پروپزال، سوابق و تولیدات علمی و یک نسخه از پایان نامه کار‌شناسی ارشد خود را همراه داشته باشند. 

 علوی فاضل تأکید کرد: حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه پذیرفته شدگان این مقطع الزامی است. اساتید باید آخرین حکم کارگزینی خود را در جلسه مصاحبه به همراه داشته باشند. 

وی در ادامه گفت: چنانچه پذیرفته شده‌ای طرح پژوهشی خود را با استاد راهنمایی که بیش از ۲ دانشجو در این مقطع دارد، انتخاب کرده باشد، لازم است استاد راهنمای خود را قبل از جلسه مصاحبه تغییر داده و فرم طرح تحقیقاتی را دوباره تکمیل و به تایید استاد راهنمای جدید برساند. 
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: زمان مصاحبه سایر رشته‌های دکتری پژوهش محور نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: