کد خبر: ۵۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
هفته چهاردهم رقابت ها؛
هفته چهاردهم گروه دوم مسابقات فوتبال دسته سوم کشور در حالی در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که چهار تیم شرکت کننده از استان فارس با هم رقابت داشتند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج ورزشکاران فارس در هفته چهاردهم گروه دوم مسابقات فوتبال دسته سوم کشور که روز 17 فروردین جاری برگزار شد، تیم کارا شیراز که عزم خود را برای صعود به دسته دوم جزم کرده است در فیروز آباد به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت.
تلاش دو تیم یاد شده در پایان گلی در بر نداشت تا تیم کارا با 28 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار داشته باشد و تیم شهرداری هم با 21 امتیاز در جایگاه پنجم باشد.
تیم برق شیراز که قدیمی ترین باشگاه کشور با 73 سال قدمت است، درهفته چهاردهم میزبان تیم قعرجدولی تلاش مرودشت بود و در این دیدار ، شاگردان ستار زارع سرمربی تیم برق موفق شدند با نتیجه چهار بر یک میهمان خود را شکست دهند و با 21 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهرداری فیروزآباد در جای چهارم قرار گرفتند.
برقی ها که از بازیکنان با تجربه و بعضا بازنشسته در فوتبال سود می برند هنوز نتوانسته اند اقتدارخود را در این مسابقات به دست بیاورند و به نظر می رسد این تیم قرارنیست که خود را از دسته سوم جدا کند وگرنه این تیم قدیمی باید با برنامه ریزی بهتری در مسابقات شرکت می کرد.
تیم تلاش مرودشت که شروع خوبی در لیگ داشت اما رفته رفته آن انسجام تیمی خود را از دست داد تا جایی که در قعر جدول جا خوش کرده و اگر به خود نیاید یکی از تیم هایی است که به مسابقات زیر گروه (آخرین حد فوتبال کشور) سقوط خواهد کرد.
تیم کارا و برق شیراز درهفته پانزدهم این مسابقات که روز 23 فروردین ماه برگزار می شود به ترتیب به مصاف تیم های فرهنگ رامهرمز و نفتون مسجد سلیمان می روند و شهرداری فیروز آباد هم درمرودشت به مصاف تیم تلاش می رود .
درجدول رده بندی این گروه که 12 تیم نیز حضور دارند تیم کارا با 28 امتیاز در صدر قرار دارد و تیم های شهرداری ماهشهر و استانداری کرمانشاه هم با 27 و 24 امتیاز دوم و سوم هستند.
از این گروه تیم نخست مسقیما به دسته دوم صعود خواهد کرد و تیم دوم هم در مرحله حذفی (پلی اف) به مصاف تیم دوم گروه یک خواهد رفت تا سرنوشت سومین تیم صعود کننده مشخص شود.
انتهای پیام/224224
مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: