شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۱۳:۵۱:۱۱
کد خبر: ۵۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۷
سرپرست سازمان بسیج هنرمندان فارس، برنامه های ویژه گرامیداشت هفته هنر انقلاب وهنر دینی را اعلام نمود.

نیما زارع، سرپرست سازمان بسیج هنرمندان فارس درگفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج هنرمندان فارس با اشاره به هفته هنر دینی و هنر انقلاب و روز گرامیداشت بسیج هنرمندان بیان داشت: سازمان بسیج هنرمندان فارس جهت گرامیداشت هفته هنرانقلاب و تجلیل و تقدیر از هنرمندان انقلابی استان فارس برنامه های ویژه ای را درنظر دارد.

برنامه های گرامیداشت هفته هنر سازمان بسیج هنرمندان فارس

زارع افزود: باتوجه به متقارن شدن هفته هنرانقلاببا سالروز شهادت شهدای کانون رهپویان وصال شیراز، مراسم تجلیل و رونمایی ازآخرین کتاب شعر میلادعرفانپور با نام" از آخر مجلس شهدا را چیدند"  و با حضور دکتر اسماعیل امینی و دکتر محمدمهدی سیار با همکاری حوزه هنری فارس در روز پنجشنبه20 فروردین در حوزه هنری فارس برگزار می گردد.


 

زارع در ادامه ابرازداشت: روز جمعه21 فروردین، سالن سینما شیراز میزبان ویژه برنامه"نوای عاشقی" با موضوعیت "رویش های موسیقی انقلاب" خواهد بود که در این برنامه گروه موسیقی"نبض" ، گروه سرود مصباح الهدی شهرستان لارستان و یکی از خوانندگان مطرح شیرازی به روی صحنه خواهند رفت. این برنامه نیز با همکاری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی فارس برگزار می گردد.

زارع افزود: گروه موسیقی" نبض" به سرپرستی سینا دستخوش، یکی از گروه های موسیقی ارزشی است که در سال گذشته توانسته اند قطعات موسیقی با موضوعات انقلابی را تولید نمایند.

 

زارع در ادامه بیان داشت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و تکریم مقام زن، بانوان بسیجی هنرمند در روز شنبه 22 فروردین ویژه برنامه ای با حضور سخنرانانی از تهران راخواهند داشت که این برنامه نیز با همکاری کانون مدینه النبی شیراز اجرا می گردد.

 

زارع با اشاره به گرامی داشت روز بسیج هنرمندان تصریح نمود: به مناسبت گرامی داشت روز بسیج هنرمندان، آیین تجلیل وتقدیر از هنرمندان بسیجی استان فارس واجرای برنامه های هنری ادبی با حضور هنرمندان بسیجی شیراز وکانون های بسیج هنرمندان شهرستانها در روز یکشنبه23 فروردین نیز اجرا خواهد گردید.  

 

زارع افزود: نشست مدیران کانون های بسیج هنرمندان فارس با حضور مدیران ارشد سپاه فجر فارس، دیدار با خانواده های شهدا و دیگر برنامه های هنری از جمله برنامه های این سازمان در هفته هنر انقلاب می باشد.

 

 گفتنی است،20فروردین سالروز شهادت شهید هنرمند، مرتضی آوینی می باشد که به عنوان روز هنر انقلاب نامگذاری گردیده است به همین مناسبت از20 تا27 فروردین ماه به عنوان هفته هنر انقلاب گرامی داشته می شود.

 

 

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: