کد خبر: ۵۳۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
طی سال 93 صورت گرفت؛
رئیس هیئت کشتی لارستان گفت: در سال 93 کشتی‌گیران لارستانی موفق به کسب 14 مدال در مسابقات قهرمانی استان فارس و هشت مدال در رقابت‌های قهرمانی کشور شدند.
علی‌اکبر عسکرپور  در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیئت کشتی لارستان در سال 93 با حمایت اداره ورزش و جوانان این شهرستان و هیئت کشتی فارس اقدامات بسیار مناسبی در راستای رشد و توسعه این رشته ملی در سطح لارستان انجام داده است، ابراز امیدواری کرد با تلاش کشتی‌گیران بااستعداد لارستانی، روزبه‌روز افتخارات خوبی نصیب فارس و لارستان شود.

وی افزود: در سال 93 کشتی‌گیران لارستانی موفق به کسب 14 مدال در مسابقات قهرمانی استان فارس، هشت مدال در رقابت‌های قهرمانی کشور، بیش از 20 اعزام به مسابقات مختلف از جمله اعزام سه کشتی‌گیر به بزرگ‌ترین تورنمنت دنیا، هشت میزبانی رقابت‌های کشتی و اعزام محمدرضا عسکرپور به اردوی تیم ملی نونهالان جمهوری اسلامی شدند.

رئیس هیئت کشتی لارستان مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در زمینه فراهم کردن زیرساخت‌های لازم در توسعه این ورزش در شهرستان لارستان را، راه‌اندازی خانه کشتی عنوان و تصریح کرد: سالن‌های ورزشی رشته کشتی در لارستان به امکاناتی مانند سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، تجهیز سالن کشتی به کف‌پوش، روکش تشک کشتی، باسکول دیجیتال، خرید تردمیل و غیره نیاز دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هیئت کشتی لارستان در آینده با ارتقای سطح کشتی این شهرستان خود را نشان می‌دهد، تأکید کرد: اجرای طرح استعدادیابی و نخبه‌پروری و توجه به رده‌های سنی پایه، حمایت از ورزشکاران بومی، استفاده از تجربیات پیشکسوتان، قهرمان‌پروری و حضور کشتی‌گیران لارستان در میدان‌های بزرگ، میزبانی اردوهای تیم ملی، کشوری و استانی و همچنین برگزاری کلاس‌های داوری و مربی‌گری از سوی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌های مدون این هیئت در سال 94 است.

عسکرپور با قدردانی از حمایت‌های مسئولان شهرستانی و استانی، از آنها خواست که نگاه ویژه‌ای به ورزش لارستان به‌ویژه کشتی داشته باشند تا روزبه‌روز شاهد پیشرفت و افتخارآفرینی کشتی‌گیران این شهرستان در رقابت‌های بزرگ باشیم.

رئیس هیئت کشتی لارستان با اعلام اینکه در دو سال اخیر هیئت کشتی لارستان از سوی هیئت کشتی فارس در جایگاه برتر این استان قرار گرفته است، اظهار امیدواری کرد با توجه به ارائه عملکرد سال 93 هیئت کشتی لارستان به استان، برای سومین سال متوالی نیز این جایگاه را حفظ کنیم.

انتهای پیام/224224

مطالب مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: