شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
berooz
۲۲:۰۰:۵۱
کد خبر: ۵۳۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۸
سردار غیب پرور:
فرمانده سپاه فجر فارس گفت: برای انطباق یافتن هنر ناب با طراز انقلاب و ارزشهای انقلابی بایستی تلاش بسیار انجام شود که این تلاش و مجاهت در راه خداست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج هنرمندان فارس، سردار غلامحسین غیب پرور، فرمانده سپاه فارس در مراسم معارفه مسئول سازمان بسیج هنرمندان فارس بیان داشت: استان فارس استانی است که به لحاظ  فرهنگی دارای سابقه بسیاری است و بر این مسئله نیز ادعای به حقی دارد. 

غیب پرور در ادامه افزود: برای انطباق یافتن هنر ناب با طراز انقلاب و ارزشهای انقلاب بایستی تلاش بسیار انجام شود که این تلاش و مجاهت در راه خداست و در این مسیر آفتها و آسیبهای بسیاری نیز وجود دارد که  از خدواند می خواهیم دچار این آفتها و آسیب ها نشویم.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به مراسم معارفه تصریح نمود: این اولین مراسم تودیع و معارفه ای است که درآن هم بنده و هم سردار ابوالفضل گزنی در آن حضور داریم که نشان دهنده اهمیت و سطح انتظارات از مجموعه بسیج هنرمندان فارس می باشد.

 

وی در ادامه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ ابراز داشت: رهبر انقلاب بارها در سخنان خود بر ضرورت فرهنگ تاکید نموده اند اما بعضا افرادی هستندکه فقط به دنبال مسائل سطحی از فرهنگ هستند و به جریان های فرهنگی ضد انقلاب وناهنجارتوجهی ندارند در حالی که این جریان ها و فرقه ها بسیار خطرناکتر می باشند.  

 

غیب‌پرور همچنین به ظهور فرقه‌های تشیع انگلیسی اشاره کرد و افزود: نه تنها بحث اهل سنت آمریکایی و انگلیسی بلکه متأسفانه در لباس شیعه هم به شیعه تاخت و تاز می‌کنند و حرف آن شیعه انگلیسی یا آمریکایی که ناجوانمردانه نام تشیع را مصادره کردند این است که شیعه خالی از عقلانیت است لذا تأکید می‌کنند که علوم عقلی مانند فلسفه اصلاً در نگاه شیعه جایی ندارد و کار را به جایی بردند که مرحوم آیت‌الله العظمی بهجت را مرتد اعلام کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: شیعه انگلیسی، شیعه‌ای است که پشت سر آن فقاهت، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید نیستند تنها و تنها به علوم نقلی اکتفا می‌کند و هر کسی بخواهد وارد حوزه عقلی ورود پیدا کند انگشت اتهام به طرف او اشاره می‌کنند.

وی ابراز کرد: امروز در لندن در یک خیابان شبکه‌هایی به نام شیعه و در خیابان دیگر این شهر شبکه‌های اهل سنت وجود دارند که به همدیگر اهانت می‌کنند اما به زعم من، این‌ها پس از اجرایی برنامه‌های تلویزیونی خود، در پشت صحنه با یکدیگر دست دوستی می‌دهند.

 

غیب‌پرور عنوان کرد: در دنیایی که امام بزرگوار ما آن حرکت بزرگ را تحت عنوان ا نقلاب اسلامی انجام داد و ندای وحدت را فریاد زد، این فرقه شیعه انگلیسی، نام دیگری به نام هفته برائت را به جای هفته وحدت قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه فجر فارس اضافه کرد: این‌ها معتقدند که بسیاری از ایام سال یوم العزاست یعنی علاوه بر محرم و آخر صفر و ایام شهادت معصومین، ما روزهای وفات منسوبین به آل‌الله هم باید یوم العزا اعلام کنیم، آیا این مورد امضای علمای ماست؟ دستور کار این‌ها تفرقه بین امت مسلمان از جمله مذهب حقه اثنی عشری است و اگر از یک جهت وهابیت در حال تلاش است و از سوی دیگر این گروه به نام شیعه تبلیغ علیه شیعه می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس در ادامه با طرح این سئوال که تکلیف ما در برابر این وقایع چیست؟ گفت: پشت ماجرای این جنگی که در بلاد اسلامی رخ داده، یک تفکر نامبارک یهودی است لذا اولین وظیفه تشریح این تفکر ملحد و منحرف برای مردم و در صف اول برای نخبگان جامعه است.

غیب پرور در پایان برای هنرمندان بسیجی آرزوی توفیق و رستگاری نمود.  

نام:
ایمیل:
* نظر: