کد خبر: ۵۳۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس:
قادری گفت: یکی از ایرادهای استراتژی صنعتی ما این بوده که درجاهایی که پتانسیل نبوده حمایت کرده‌ایم درحالی‌که باید حداقل ظرفیتی باشد که حمایت به نتیجه «رشد» منتهی شود.
به گزارش بسیج کارگری، دکتر جعفر قادری رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس و نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: حل مشکلات واحدهای موفق می‌تواند به جبران کاهش اشتغال ناشی از رکود و تعطیلی برخی واحدها کمک کند.

رئیس مجمع عالی بسیج کارگری استان فارس ادامه داد: واحدهای موفق، واحدهایی هستند که خود پتانسیل لازم را دارند و اگر حمایت دولت در کنار آنها قرار گیرد می‌توانند به‌سرعت توسعه پیداکرده و جبران کاهش اشتغال ناشی از تعطیلی و رکود برخی واحدهای دیگر را انجام دهند.

قادری خاطرنشان کرد: یکی از ایرادهای استراتژی صنعتی ما این بوده که درجاهایی که پتانسیل نبوده حمایت کرده‌ایم درحالی‌که باید حداقل ظرفیتی باشد که حمایت به نتیجه «رشد» منتهی شود.

وی همچنین بیان کرد: یکی از گلایه‌های ما در استان فارس این است که شورای گفت‌وگو توسط بخش دولتی و خصوصی این استان جدی گرفته نشد درحالی‌که بسیاری مشکلات در داخل استان از این کانال قابل‌حل بوده و نیازی به ارجاع تمام مشکلات به تهران نیست و در این زمینه جلسات شورای گفت‌وگو باید مستمر برگزار شود.

این نماینده مجلس ابراز داشت: واحدهای کوچک نیاز کمتری به منابع ارزی و ریالی داشته و راحت‌تر می‌توانند به بازار وارد شوند اما در برخی حوزه‌ها تا اطمینان کامل به بازار نباشد سرمایه‌گذاری گسترده توجیه ندارد.

انتهای پیام/224224


نام:
ایمیل:
* نظر: